Педагогічні конфлікти в ранньому юнацькому віці

Автор(и)

  • І.Л. Рудзевич

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25p

Ключові слова:

юнацький вік, соціальна ситуація розвитку, провідна діяльність, психічні новоутворення.

Анотація

У статті охарактеризовано основні психологічні особливості юнацького
віку, що є важливими при вивченні педагогічних конфліктів.

Посилання

Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском

возрасте (Психологическое исследование). – М.: Про

свещение, 1968. – 464 с.

Грановская Р.М. Конфликт и творчество в зеркале пси

хологии. – М.: Генезис, 2002. – 573 с.

Кон И.С. Психология ранней юности: Кн. для учителя. –

М.: Просвещение, 1989. – 255 с.

Крайг Г. Психология развития. – СПб.: Питер, 2001. – 992 с.

Мерлын В.С. очерк интегрального исследования инди

видуальности. – М.: Педагогика, 1985. – 256 с.

Папуча М.В. Психологія ранньої юності: Навчально

методичний посібник. – Ніжин: НДПУ, 2001. – 137 с.

Рыбакова М.М. Конфликт и взаимодействие в педаго

гическом процессе: Кн. для учителя. – М.: Просвещение,

– 128 с.

Рыбалко Е.Ф. Возрастная и дифференциальная психоло

гия. – СПб.: Питер, 2001. – 224 с.

Формирование личности старшеклассника / Под ред.

И.В.Дубровиной. – М.: Педагогика, 1989. – 168 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Рудзевич, І. (2019). Педагогічні конфлікти в ранньому юнацькому віці. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (9). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p