Інтелектуально пасивні школярі як причина низької результативності в учінні

Автор(и)

  • О.Б. Сидоренко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25p

Ключові слова:

інтелектуальна пасивність, низька результативність в учінні, молодший школяр, пасивна орієнтація у поведінці.

Анотація

У статті розглянуто основні провідні принципи інтелектуальної
пасивності школярів. Визначено основні види та групи дітей з різною
інтелектуальною пасивністю, труднощами в учінні. Описано психологічні
особливості пасивної орієнтації в поведінці молодших школярів.
Запропоновано основні форми роботи.

Посилання

Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи

реалізації // Рідна школа. – 2000. – № 1. – С. 10 14.

Богоявленский Д.М., Менчинская И.А. Психология

усвоения знаний в школе. – М.: Изд. АПН РСФСР, 1959. –

с.

Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском

возрасте. – М., 1968. – С. 247 283.

Липкина А.И. К вопросу о методах выявления самооценки

как личностного параметра умственной деятельности //

Проблемы диагностики умственного развития учащихся. –

М., 1975. – 44 с.

Матюхина М.В. Мотивація навчання молодших школярів. –

М.,1984.

Матюшкин А.М. Психологічна структура, динаміка й

розвиток пізнавальної активності//Питання психології.

– №4. – С.5 17.

Менчинская Н.А. Обучение и умственное развитие //

Материалы к симпозиуму “Обучение и развитие” / Под ред.

Н.А. Менчинской и др. – М.: Просвещение, 1966. – С. 5 8.

Орлова Л. В. Що таке інтелектуальна пасивність?//

Початкова школа. – 1996. – №7. – С.26 29.

Платонов К.К. Краткий словарь системы психологических

понятий. – М.:Высшая школа, 1984. – 174 с.

Славина Л.С. Важкі діти / За редакцією В.Є.Чуднівського. –

М., Воронеж, 1998. – 447 с.

Юркевич В.С. Розвиток початкових рівнів пізнавальної

потреби школяра//Питання психології. – 1980. – №2. –

С.83 92.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сидоренко, О. (2019). Інтелектуально пасивні школярі як причина низької результативності в учінні. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (9). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p