Особливості професійної спрямованості студентів–психологів

Автор(и)

  • В.М. Сич

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25p

Ключові слова:

професійна спрямованість, професійне самовизначення, особистість студентів-психологів.

Анотація

У статті розглядаються теоретико методологічні підходи до
дослідження процесів професійної спрямованості студентів психологів.
Аналізуються ціннісно значеннєві аспекти діяльності студентів психологів
різних курсів.

Посилання

Бажин Е.Ф. Метод исследования локуса субъективного

контроля / Е.Ф.Бажин, Е.А.Голынкина, А.М.Эткинд //

Психологический журнал. – 1984. – Т. 5. – № 3. – С.36 42.

Божович Л.И. Развитие мотивов учения у советских

школьников / Л.И.Божович, Н.Г.Морозова, Л.С.Славина. –

Известия АПН РСФСР, 1957. – Вып. 36. – С. 45 53.

Вилюнас В. К. Психологические механизмы мотивации

человека. – М.: Изд. во МГУ, 1990. – 288 с.

Головаха Е. И. Жизненная перспектива и профессиональное

самоопределение молодежи/ АН УССР, ин т философии. –

Киев, 1986. – 142 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М.:

Политиздат, 1997. – 304 с.

Леонтьев Д. А. Тест смысложизненных ориентаций (СЖО). –

М., 1992. – 173 с.

Рескина С. Е. Роль самооценки школьников в процессе

профессионального самоопределения: Автореферат канд.

дис. – Л., 1986. – 36 с.

Физиологические и психологические основы труда / Под ред.

В. И. Дорогайченко. – М., 1974. – 231 с.

Франкл В. Человек в поисках смысла. – М., 1990. – 366 с.

Хекхаузен Х. Мотивация и деятельность. – 2 е изд. – СПб:

Питер, М.: Смысл, 2003. – 860 с.

Шавир П. А. Психология профессионального самоопреде

ления в ранней юности. – М., 1981. – 95 с.

Юрченко В.І. Тривожність як прояв суперечностей “Я

концепції” майбутнього вчителя // Педагогіка і психологія. –

– № 1. – С. 191 197.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сич, В. (2019). Особливості професійної спрямованості студентів–психологів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (9). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p