Етапи професійного становлення викладачів вищої школи і їх психологічні характеристики

Автор(и)

  • О.О. Євдокімова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25p

Ключові слова:

професійне становлення, викладач, вищий навчальний заклад, психологічна характеристика, розвиток, саморозвиток.

Анотація

У статті досліджено етапи професійного становлення викладачів
вищих навчальних закладів. Визначено психологічні характеристики
кожного з періодів. Розглянуто задачі і проблеми розвитку і саморозвитку
викладача, які мають бути вирішені на кожному етапі професійного
становлення.

Посилання

Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его

закономерные основы и методы / С.И. Архангельский. – М.:

Высшая школа, 1980. – 128 с.

Деркач А.А. Акмеологическая среда высшей школы:

Монография / А.А. Деркач, И.О. Соловьев. – Воронеж:

Научная книга, 2007. – 131 с.

Деркач А.А. Развитие аутопсихологической компетентности

государственных служащих / А.А. Деркач, Л.А Степнова. –

М.: РАГС, 2003. – 295 с.

Есарева З.Ф. Особенности деятельности преподавателя

высшей школы / З.Ф. Есарева – Л.: ЛГУ, 1974. – 112 с.

Зеер Э.Ф. Психология профессий /Э.Ф. Зеер. – М.: Акад.

проект; Екатеринбург: Деловая книга, 2003. – 229 с.

Климов ЕА. Психология профессионального самооп

ределения: Учеб. пособие для вузов /Е.А. Климов. – Ростов

на Д.: Феникс, 1996. – 509 с.

Кузьмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя

и мастера производственного обучения/Н.В. Кузьмина. М.:

Высшая школа, 1990. – 119 с.

Маркова А.К. Психология профессионализма / А.К. Мар

кова. – М.: Междун. гуманитар. фонд “Знание”, 1996. –

с.

Плугина М.И. Психологическое сопровождение обра

зовательной деятельности преподавателей высшей школы в

системе повышения квалификации: Научно методическое

пособие /М.И. Плугина – Ставрополь: РИО ИДНК, 2004. –

с.

Поваренков Ю.Л. Психологическое содержание профес

сионального становления человека /Ю.Л. Поваренков. – М.:

Изд во УРАО, 2002. – 159 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Євдокімова, О. (2019). Етапи професійного становлення викладачів вищої школи і їх психологічні характеристики. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (8). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%p