Профорієнтаційний супровід професійного самовизначення учнів

Автор(и)

  • Н.І. Литвинова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25p

Ключові слова:

профорієнтаційний супровід, професійне самовизначення, учнівська молодь, бесіда, професіографічне дослідження, пошукова діяльність, профорієнтаційні засоби.

Анотація

У статті розкривається профорієнтаційний супровід професійного
самовизначення учнівської молоді, надаються конкретні методичні поради
щодо здійснення цієї роботи з метою оптимізації цього процесу у
загальноосвітніх навчальних закладах.

Посилання

Климов Е.А. Психология профессионального самоопреде

ления. – Ростов на Дону, 1996. – 512 с.

Кон И.С. В поиках себя. Личность и ее самосознание. –М.,

– 335 с.

Костюк Г.С. Роль професійного самовизначення в фор

муванні особистості // Питання професійної орієнтації

учнів. – К., 1969. – С. 3 14.

Кобченко В.В. Психотехнічні засоби у професійній кон

сультації // Стан і перспективи професійної орієнтації,

трудового і профільного навчання та підготовки учнів

загальноосвітніх навчальних закладів. Бориспіль, 2002. –

С.14 20.

Кондратова Н.О. Профорієнтація в неперервної освіті // Стан

і перспективи професійної орієнтації, трудового і профільного

навчання та підготовки учнів загальноосвітніх навчальних

закладів. – Бориспіль, 2002. – С. 8 12.

Побірченко Н.А. Психологічний супровід неперервної

професійної орієнтації учнівської молоді //Розвиток пе

дагогічної і психологічної наук в Україні 1992 2002. – Ч.ІІ. –

Зб. наук. праць до 10 річчя АПН України. – Харків: ОВС,

– С.231 241.

Синявський В.В. Психологічні основи профорієнтаційної

професіографії. – К.: ІПК ДСЗУ, 2010. – 90 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Литвинова, Н. (2019). Профорієнтаційний супровід професійного самовизначення учнів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (8). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%p