Особливості розвитку уваги у дітей молодшого шкільного віку з нормальним та порушеним мовленням

Автор(и)

  • О.Б. Бєлова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25p

Ключові слова:

увага, процеси уваги, загальний недорозвиток мовлення, нерізко виражений недорозвиток мовлення, фонетичний недорозвиток мовлення, фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення.

Анотація

Стаття розкриває особливості розвитку процесів уваги у молодших
школярів з нормальним та порушеним мовленням, вплив різноманітних
функцій уваги на розвиток пізнавальної діяльності учнів.

Посилання

Алмазова Е.С. Логопедическая работа по восстановлению

голоса у детей. – М.: Просвещение, 1973. – 151с.

Калягин В. А., Овчинникова Т.С. Психология лиц с

нарушениями речи. — СПб.: КАРО, 2007. – 544 с.

Костюк Г.С. Психологія. – К.: Радянська школа, 1968. –

с.

Логопсихология: Учебное пособие / О.В. Трошин,

Е.В. Жулина. – М.: Сфера, 2005. – 256 с.

Психологія: Підручник /Ю.Л. Трофімов, В.В. Рибалка,

П.А. Гончарук та ін.; за ред. Ю.Л. Трофімова. – 3 те вид.,

стереотип. – К.: Либідь, 2001. – 560 с.

Хомская Е.Д. Нейропсихология: 4 е изд. – Спб.: Питер,

– 496 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бєлова, О. (2019). Особливості розвитку уваги у дітей молодшого шкільного віку з нормальним та порушеним мовленням. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (7). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%p