Проблема економічної соціалізації в психології
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25pКлючові слова:
економічна соціалізація, гроші, особистість, світ економіки, соціально-психологічна сутність.Анотація
У статті розглядається сутність процесу економічної соціалізації
особистості, а також соціально психологічна сутність грошей як засобу
входження особистості у світ економіки.
Посилання
Гальчинский А. С. Основи економічної теорії: [підруч.] /
Гальчинский А. С., Єщенко П. С., Палкін Ю. І.–К.: Вища
школа, 1995. – 471с.
Гегель Г. В. Ф. Работы ранних лет / Г. В. Ф. Гегель. В
т. – М., 1971. – Т. 2. – 603 с.
Дейнека О.С. Экономическая психология : [уч. пос.] / О. С.
Дейнека. – Спб. : Питер, изд. С.Петерб. ун та, 2000. – 160 с.
Журавлев А. Л. Особености экономического сознания
работников предриятий с разными формами собствен
ности/А. Л. Журавлев // Проблемы экономической
психологии; под ред. А. Л. Журавлева, А. Б. Купрейчен
ко – М.: Изд во “ИП РАН”, 2004.– Т.1. – С.167–204.
Зиммель Г. Философия денег. Теория общества / Г. Зим
мель. – М., 1999. – 416 с.
Карнышев А. Д. Психология собственности как область
исследования в экономической психологии / А. Д. Кар
нышев // Проблемы экономической психологии. – М.:
Изд во “ИП РАН”, 2004.–Т.1.– С.139 –166.
Кейнс Дж. Общая теория занятости, процента и денег/
Дж. Кейнс. – М.: Прогресс, 1978. – 494 с.
Козлова Е. В. Психологические основы экономической
социализации: Уч. пос. / Е. В. Козлова. – Великий
Новгород: НовГУ им. Ярослава Мудрого, 2004. –160 с.
Москаленко В. В. Соціальна психологія: підруч. [для студ.
вищ. навч. закл.] / В. В. Москаленко. – К. : Центр навч.
літератури, 2005. – 624 с.
Цветков С. А. Анализ модели сберегающе инвести
ционного поведения у детей старшого дошкольного
возраста / C. А. Цветков, Ж. А. Жилина // Актуальные
проблемы экономической теории и практики. Материалы
межвузовской конференции. – Владимир: ВГПУ, 2002. –
С.36 –38.
Щедрина Е. В. Исследования экономических представ
лений у детей / Е. В. Щедрина // Вопросы психологии. –
– №2. – С. 157 – 164.
Furnham A. Children’s understanding of the economic
world / А.Furnham // Australian J. of Education. – 1986.
N 3. – P. 219 – 240.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.