Психологічні особливості професійного становлення вчителів

Автор(и)

  • О.М. Кокун

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25p

Ключові слова:

професійне становлення, вчителі, педагогічна діяльність.

Анотація

У статті викладено результати теоретичних та емпіричних
досліджень автора щодо психологічних особливостей професійного
становлення вчителів.

Посилання

Борисова М.В. Психологические детерминанты феномена

эмоционального выгорания у педагогов // Вопр. психол. –

– № 2. – С. 96 – 104.

Веремчук А.М. Умови формування професійної рефлексії

майбутніх вчителів // Актуальні проблеми психології. –

Т. V: Психофізіологія. Психологія праці. Експерименталь

на психологія / За ред. С.Д. Максименка. – К.: ІВЦ

Держкомстату України, 2007. – Вип. 6. – С. 52 – 60.

Вітюк Н.Р. Психологічні особливості конфліктологічної

підготовки майбутніх учителів // Актуальні проблеми

психології. – Т. V: Психофізіологія. Психологія праці.

Експериментальна психологія. / За ред. С.Д. Максимен

ка. – К.: ІВЦ Держкомстату України, 2007. – Вип. 7. –

С. 68 – 75.

Зайчикова Т.В. Соціально психологічні детермінанти

синдрому “професійного вигорання” у вчителів: Автореф.

дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Інститут психології

ім. Г.С.Костюка АПН України. – К., 2005. – 20 с.

Зборовская И.В. Саморегуляция психической деятель

ности учителя // Прикладная психология. – 2001. –

№6. – С. 55 – 65

Зеер Э.Ф. Психология профессий: Учебн. пособие /

Э.Ф. Зеер. – 3 е изд., перераб. и доп. – М.: Издательский

центр “Академия”, 2007. – 240 с.

Зубкова І.Ю. Динаміка Я образу вчителя професіонала:

Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Інститут

педагогіки і психології професійної освіти АПН України. –

К., 2001. – 20 с.

Кокун О.М. Оптимізація адаптаційних можливостей

людини: психофізіологічний аспект забезпечення діяльності:

Монографія / О.М. Кокун. – К.: Міленіум, 2004. – 265 с.

Максименко С.Д., Щербан Т.Д. Професійне становлення

молодого вчителя: Навч. посіб. для студ. пед. вузів. –

Ужгород: Закарпаття, 1998. – 105 с.

Психологическое обеспечение профессиональной деятель

ности / Никифоров Г.С., Дмитриева М.А., Корнеева Л.Н.

и др. / Под ред. Г.С. Никифорова. – СПб.: Изд во

С. Петербург. ун та, 1991. – 152 с.

Психофізіологічне забезпечення готовності студентів до

педагогічної діяльності: Монографія / За ред. О.М. Ко

куна. – К.: Педагогічна думка, 2008. – 296 с.

Семиченко В.А., Заслуженюк В.С. Психологічна струк

тура педагогічної діяльності: Навч. посіб. – К.: Видавничо

поліграфічний центр “Київський університет”, 2000. –

Ч. 2. – 231 с.

Табачек І.В. Формування та розвиток особистості сучас

ного вчителя: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10

/ Інститут вищої освіти АПН України. – К., 2005. – 20 с.

Ширманова О.В. Эмоциональная напряженность учителя

и студента: взаимосвязь физиологических и психоло

гических показателей // Психол. журн. – 2002. – Т. 23. –

№ 2. – С. 88 – 99.

Яремчук С.В. Формування професійно психологічної

спрямованості особистості майбутнього вчителя: Автореф.

дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Національний

педагогічний ун т ім. М.П.Драгоманова. – К., 1999. – 20 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Кокун, О. (2019). Психологічні особливості професійного становлення вчителів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (7). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%p