Активні методи навчання як один із підходів до профорієнтаційної роботи у ВНЗ

Автор(и)

  • Н.П. Максимчук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25p

Ключові слова:

цінність, ціннісні орієнтації, система ціннісних орієнтацій, професійне самовизначення, життєвий шлях, особистісно-професійне становлення.

Анотація

У статті представлено обґрунтування необхідності введення
спецкурсу “Ціннісні орієнтації майбутнього вчителя”, подано
результати контрольної та експериментальної груп, що свідчать про
усвідомленість учасниками спецкурсу своєї системи особистих
ціннісних орієнтацій і співвідношення їх з ціннісними орієнтаціями
майбутньої професії вчителя.

Посилання

Вачков И.В. Основы технологии группового тренинга.

Психотехники: Учебное пособие. – М.: Ось 89, 1999. –

с.

Даниленко М.В., Даниленко Л.І. Педагогічні задачі: Навч.

посібник. – К.: Вища школа, 1991. – 176 с.

Долинська Л.В.Принципи активності в особистісно

професійному зростанні майбутнього вчителя // М ли

конференції “Особистість у розбудові відкритого де

мократичного суспільства”. – К., 2000. – С.65 – 71.

Игры – обучение, тренинг, досуг... / Под ред. В.В.Пет

русинсккого. Кн.5. Педагогические игры. – М., 1994. –

с.

Максимчук Н.П. Вплив статі та місця проживання на

становлення життєво професійних ціннісних орієнтацій

майбутнього вчителя // Акт. проблеми психол. Т.1.: Соц.

психол. Психол. управління. Організаційна психол.: Зб.

наук. праць Ін ту психології ім. Г.С.Костюка АПН

України / За ред. Максименка С.Д., Карамушки Л.М. –

К.: Міленіум, 2002. – Ч.8. – С. 115 122.

Макшанов С.И., Хрящева Н.Ю. Психогимнастика в

тренинге. Каталог. Часть 1. – СПб, 1993. – 106 с.

Макшанов С.И., Хрящева Н.Ю., Сидоренко Е.В. Психо

гимнастика в тренинге.Часть 2. – СПб, 1993. – 90 с.

Стругацкий А., Стругацкий Б. Машина желаний // Сб.

научн. фантастики. – М., 1981. – Вып. 25. – С. 33 34.

Франкл В. Основы логотерапии // Человек в поисках

смысла. – М.: Прогресс, 1990. – 368 с.

Немов Р.С. Психология: Учеб. для студентов высш. пед.

учеб. заведений: В 3 кн.: Кн. 3: Экспериментальная

педагогическая психология и психодиагностика. – М.:

Просвещение: ВЛАДОС, 1995. – 512 с.

Яремчук С.В. Формування професійно педагогічної

спрямованості майбутнього вчителя: Автореф. …канд.

психол. наук: 19.00.07/ Національний педагогічний

університет імені М.П.Драгоманова – К., 1999. – 18 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Максимчук, Н. (2019). Активні методи навчання як один із підходів до профорієнтаційної роботи у ВНЗ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (7). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%p