Активні методи навчання як один із підходів до профорієнтаційної роботи у ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25pКлючові слова:
цінність, ціннісні орієнтації, система ціннісних орієнтацій, професійне самовизначення, життєвий шлях, особистісно-професійне становлення.Анотація
У статті представлено обґрунтування необхідності введення
спецкурсу “Ціннісні орієнтації майбутнього вчителя”, подано
результати контрольної та експериментальної груп, що свідчать про
усвідомленість учасниками спецкурсу своєї системи особистих
ціннісних орієнтацій і співвідношення їх з ціннісними орієнтаціями
майбутньої професії вчителя.
Посилання
Вачков И.В. Основы технологии группового тренинга.
Психотехники: Учебное пособие. – М.: Ось 89, 1999. –
с.
Даниленко М.В., Даниленко Л.І. Педагогічні задачі: Навч.
посібник. – К.: Вища школа, 1991. – 176 с.
Долинська Л.В.Принципи активності в особистісно
професійному зростанні майбутнього вчителя // М ли
конференції “Особистість у розбудові відкритого де
мократичного суспільства”. – К., 2000. – С.65 – 71.
Игры – обучение, тренинг, досуг... / Под ред. В.В.Пет
русинсккого. Кн.5. Педагогические игры. – М., 1994. –
с.
Максимчук Н.П. Вплив статі та місця проживання на
становлення життєво професійних ціннісних орієнтацій
майбутнього вчителя // Акт. проблеми психол. Т.1.: Соц.
психол. Психол. управління. Організаційна психол.: Зб.
наук. праць Ін ту психології ім. Г.С.Костюка АПН
України / За ред. Максименка С.Д., Карамушки Л.М. –
К.: Міленіум, 2002. – Ч.8. – С. 115 122.
Макшанов С.И., Хрящева Н.Ю. Психогимнастика в
тренинге. Каталог. Часть 1. – СПб, 1993. – 106 с.
Макшанов С.И., Хрящева Н.Ю., Сидоренко Е.В. Психо
гимнастика в тренинге.Часть 2. – СПб, 1993. – 90 с.
Стругацкий А., Стругацкий Б. Машина желаний // Сб.
научн. фантастики. – М., 1981. – Вып. 25. – С. 33 34.
Франкл В. Основы логотерапии // Человек в поисках
смысла. – М.: Прогресс, 1990. – 368 с.
Немов Р.С. Психология: Учеб. для студентов высш. пед.
учеб. заведений: В 3 кн.: Кн. 3: Экспериментальная
педагогическая психология и психодиагностика. – М.:
Просвещение: ВЛАДОС, 1995. – 512 с.
Яремчук С.В. Формування професійно педагогічної
спрямованості майбутнього вчителя: Автореф. …канд.
психол. наук: 19.00.07/ Національний педагогічний
університет імені М.П.Драгоманова – К., 1999. – 18 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.