Саморозвиток старшокласників: модель процесу та шляхи його активізації
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25pКлючові слова:
саморозвиток старшокласників, модель саморозвитку, технологія активізації саморозвитку.Анотація
У статті представлено структурне бачення саморозвитку старшо
класників; запропоновано авторську модель вивчення цього процесу.
Викладено ключові результати дослідження шляхів його активізації в
умовах навчання. Запропоновано макетний варіант технології активізації
саморозвитку старшокласників.
Посилання
Селевко Г. К. Энциклопедия образовательных технологий:
В 2 т. – Т.2. // Селевко Г. К. – М.: НИИ школьных техно
логий, 2006. – 816 с. – ISBN 5 87953 227 5.
Мерзлякова О. Л. Діагностичні методики та методи
математичної статистики при дослідженні процесу само
розвитку старшокласників: проблема інформативності /
О. Л. Мерзлякова // Педагогічний процес: теорія та
практика. – 2007. – В. 2 – С. 208 217.
Мерзлякова О. Л. Психологічні чинники саморозвитку
старшокласників та шляхи активізації цього процесу в
умовах навчання / О. Л. Мерзлякова // Проблеми сучасної
психології: Зб. наук. праць Кам’янець Подільського
національного університету ім. Івана Огієнка, Інституту
психології ім. Г. C. Костюка АПН України / За ред.
С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. – Вип. 3. – Кам’янець
Подільський: Аксіома, 2009. – 460 с. (С. 263 275).
Вазина К. Я. Рефлексивная технология саморазвития
человека : [монография] / К. Я. Вазина. – 4 е изд. – Нижний
Новгород : Изд во ВГИПУ , 2009 (Н.Новгород: Издат. центр
“Полиграф” ВГИПУ). – 166 с.ил., табл.;20 см – Библиогр.:
с. 162 166. – ISBN 978 5 88820 499 3.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.