Експериментально виявлені тенденції щодо рівня розвитку структурних компонентів акту саморегуляції при заняттях панкратіоном
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25pКлючові слова:
саморегуляція, компонент, когнітивний, мотивація, корекція, тренінг.Анотація
Проведено загальний аналіз компонентів розвитку саморегуляції
поведінки підлітків на початковому етапі підготовки з панкратіону,
охарактеризовано та проаналізовано мотиваційний, когнітивний
аспекти, вольову саморегуляцію та стильову саморегуляцію поведінки.
Визначено рівневі показники кожного компонента: високий, середній
та низький. Дані дослідження свідчать про детальний розгляд і
необхідність застосування корегувальних програм та психологічних
тренінгів.
Посилання
Абрамова Г.С. Нравственный аспект мотивации учебной
деятельности подростков // Вопр. психол. – 1985. – № 6. –
С. 23 28.
Алексєєва М.І., Дригус М.Т. Дослідження мотиваційної
сфери особистості підлітка. – К. , 1994. – 126 с.
Бондаренко А.Ф. Социальная психотерапия личности
(психоаналитический подход). – К.: КГПИИЯ, 1991. –
с.
Буянов М. И. Основы психотерапии детей и подростков. –
К.: Вища школа. – 1991. – 191 с.
Виноградов П.Н. Возрастная динамика познавательной
самостоятельности у подростков // Личность и сознание. –
Л., 1989. – С. 45 58.
Дольто Ф. На стороне подростка / Пер. с франц. – СПб:
Петербург – ХХІ век, 1997. – 280 с.
Запорожец В. Н., Макарова Т. В. Психологические
особенности девочек подростков с отклоняющимся
поведением // Дети – Молодежь – Общество. – Челя
бинск. – 1997. – С. 101 103.
Иванников В. А. Психологические механизмы волевой
регуляции. – М.: УРАО, 1998. – С. 16 23.
Ильин Е.П. Мотивы человека: теория и методы изуче
ния. – К.: Вища школа, 1998. – С. 267 269.
Ложкин Г.В., Чепелева Н.В., Повьякель Н.И. Лично
стный рост психолога в системе профессиональной
подготовки // Актуальные проблемы деятельности
практических психологов (в свете идей Л.С.Выготского):
Матер. Междунар. науч. практ. конф. – Минск, 1999. –
Ч. 1. – С. 24 27.
Лозоцева В.Н. Развитие образа самого себя на рубеже
младшего школьного и подросткового возрастов //
Психологические условия и механизмы воспитания
подростков: Сб. науч. тр. /Под ред. Д.И.Фельдштейна. –
М., 1988. – С. 33 39.
Маркова А.К. Формирование мотивации учения в школь
ном возрасте. – М., 1983. – 96 с.
Миславский Ю.І. Саморегуляція і активність особистості
в юнацькому віці. – М.: Педагогіка, 1991. – 251 с.
Орлов А.В. Психология личности и сущности человека:
парадигмы, проекции, практики. – М.: Логос, 1995. – 214 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологи – СПб, 2000. –
С. 120 123.
Татенко В.А. Психология в субъектном измерении:
Монография. – К.: Просвіта, 1996. – 404 с.
Тихомирова И.В. Стилевые и продуктивные характе
ристики способностей: типологический подход // Вопросы
психологии. – 1988. – №3. – С.106 114.
Чебыкин А.Я. Теория и методика эмоциональной регу
ляции учебной деятельности: Науч. метод. пособие. –
Одесса: Астро Принт, 1999. – 158 с.
Якобсон С.Г. Психологические проблемы этического
развития детей. – М.: Педагогика, 1984. – 144 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.