Особливості взаємозв’язку соціометричного статусу старшокласників і стилів спілкування
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25pКлючові слова:
соціометричний статус, стилі спілкування, колективне життя, учнівський колектив, міжособові стосунки, груповий статус старшокласника, соціометричні дослідження, взаємодія, спільна діяльність.Анотація
У статті описується уміння вчителя оцінити статус учня в системі
колективних стосунків і допомогти у виході зі складного положення,
найшовши індивідуальний підхід до дитини в процесі взаємозв’язку
соціометричного статусу старшокласників і стилів спілкування.
Посилання
Агеев В.С. Межгрупповое взаимодействие: социально
психологические проблемы. – М., 1990. – С.150 152.
Агеев В.С. Психология межгрупповых отношений. – М.,
– С. 40.
Андреева Г.М. Социальная психология. – М., 1980.
Бернс Р. Развитие Я концепции и воспитание / Пер с
англ. – М., 1986. – С. 242 243.
Бодалев А.А. Личность и общение. – М.: Педагогика,
– С. 65,189.
Бодалев А.А. Психология общения. – М.: Педагогика,
– 103 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.