Особливості взаємозв’язку соціометричного статусу старшокласників і стилів спілкування

Автор(и)

  • О.М. Опалюк
  • Т.Л. Опалюк

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25p

Ключові слова:

соціометричний статус, стилі спілкування, колективне життя, учнівський колектив, міжособові стосунки, груповий статус старшокласника, соціометричні дослідження, взаємодія, спільна діяльність.

Анотація

У статті описується уміння вчителя оцінити статус учня в системі
колективних стосунків і допомогти у виході зі складного положення,
найшовши індивідуальний підхід до дитини в процесі взаємозв’язку
соціометричного статусу старшокласників і стилів спілкування.

Посилання

Агеев В.С. Межгрупповое взаимодействие: социально

психологические проблемы. – М., 1990. – С.150 152.

Агеев В.С. Психология межгрупповых отношений. – М.,

– С. 40.

Андреева Г.М. Социальная психология. – М., 1980.

Бернс Р. Развитие Я концепции и воспитание / Пер с

англ. – М., 1986. – С. 242 243.

Бодалев А.А. Личность и общение. – М.: Педагогика,

– С. 65,189.

Бодалев А.А. Психология общения. – М.: Педагогика,

– 103 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Опалюк, О., & Опалюк, Т. (2019). Особливості взаємозв’язку соціометричного статусу старшокласників і стилів спілкування. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (7). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%p