Розвиток мотиваційно–потребнісного компонента у студентів творчої професії

Автор(и)

  • Г.П. Татаурова-Осика
  • Н.І. Литвинова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25p

Ключові слова:

психологічні умови, мотивація, компонент, розвиток, творчий феномен.

Анотація

Увага акцентується на розкритті психологічних умов розвитку у
студентів мотивації до творчості, визначається провідний компонент,
який впливає на процес цілеспрямованого розвитку творчого феномена
в майбутніх педагогів як керівників творчих гуртків.

Посилання

Асеев В.Г. Мотивация поведения и формирование лич

ности. – М., 1976. – 146 с.

Вилюнас В.К. Психологические механизмы мотивации

человека. – М., 1990. – 288 с.

Здравомыслов А.Г. Потребности, интересы, склонности,

ценности. – М., 1985. – 145 с.

Крягдже С.П. Психология формирования профессио

нального интереса. – Вильнюс, 1986. – 195 с.

Леонтьев А.Н. Личность. Мотив. Деятельность. М.,

– 141 с.

Литвинова Н.І. Деякі аспекти підготовки учнівської

молоді до творчої діяльності. //Еколого натуралістична

творчість: Наук.мет.зб. – К., 2000. – Вип. 1. – С. 13 21.

Магомед Эминов М.Ш. Психодиагностика мотивации //

В кн.: Общая психодиагностика. – М., 1987. – С.18 – 34.

Маслоу А. Мотивация и личность. – Санкт Петербург,

– 478 с.

Моляко В.А., Коваленко А.Б., Литвинова Н.И. Психологи

ческие проблемы творческой деятельности. – К., 1990. – 24 c.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии: В 2 т. – Т.1. –

М., 1995. – 488 с.

Татаурова Г.П. Мотиваційний фактор як структурний

компонент розвитку відповідального ставлення // Наукові

записки: Психолого педагогічні науки. – Ніжин: НДУ ім.

М.Гоголя, 2005. – № 5. – C. 20 23.

##submission.downloads##

Як цитувати

Татаурова-Осика, Г., & Литвинова, Н. (2019). Розвиток мотиваційно–потребнісного компонента у студентів творчої професії. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (7). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%p