До питання нових освітніх систем для навчання обдарованих дітей
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25pКлючові слова:
обдаровані (альтодональні) діти, методи навчання, індивідуальний підхід, домашня освіта, дистанційна освіта, екстернат, unschooling (розшколювання).Анотація
У статті розглянуто питання індивідуалізації навчання обдарованих
(альтодональних) дітей, здійснено аналіз освітніх систем для їх
навчання. Наведено результати опитування щодо ставлення респон
дентів до освіти дітей поза школою.
Посилання
Іванова Л. В. Екстернат як форма індивідуальної освіти /
Л. В. Іванова, О. М. Костюк // Директор школи. – 2007. –
№2
Максименко С. Д. Психологія особистості / С. Д. Мак
сименко, К. С. Максименко, М. В. Папуча. – К. : Вид во
ТОВ “КММ”, 2007. – 296 с.
Матюшкин А. М. О создании научно практической
программы по выявлению, обучению и воспитанию
одаренных и талантливых детей в СССР / А. М. Ма
тюшкин, Д. А. Сиск // Вопросы психологии. – 1988. –
№4. – С. 88– 97
Трибушная Е. План века / Е. Трибушная, А. Бондарев //
Корреспондент. – 2007. – №18(307). – С. 66–67
Дистанційна освіта [Електоронний ресурс]. – Режим
доступу : http://ru.wikipedia.org
Greer B. Unschooling or homeschooling? [Електоронний
ресурс] / Billy Greer. – Режим доступу :
http://www.unschooling.org/fun12_unschooling.htm
Patricia A. Handbook of educational psychology / A.
Alexander Patricia, H. Winne Philip. – Routledge, 2006. –
с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.