До питання нових освітніх систем для навчання обдарованих дітей

Автор(и)

  • М.М. Янковчук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25p

Ключові слова:

обдаровані (альтодональні) діти, методи навчання, індивідуальний підхід, домашня освіта, дистанційна освіта, екстернат, unschooling (розшколювання).

Анотація

У статті розглянуто питання індивідуалізації навчання обдарованих
(альтодональних) дітей, здійснено аналіз освітніх систем для їх
навчання. Наведено результати опитування щодо ставлення респон
дентів до освіти дітей поза школою.

Посилання

Іванова Л. В. Екстернат як форма індивідуальної освіти /

Л. В. Іванова, О. М. Костюк // Директор школи. – 2007. –

№2

Максименко С. Д. Психологія особистості / С. Д. Мак

сименко, К. С. Максименко, М. В. Папуча. – К. : Вид во

ТОВ “КММ”, 2007. – 296 с.

Матюшкин А. М. О создании научно практической

программы по выявлению, обучению и воспитанию

одаренных и талантливых детей в СССР / А. М. Ма

тюшкин, Д. А. Сиск // Вопросы психологии. – 1988. –

№4. – С. 88– 97

Трибушная Е. План века / Е. Трибушная, А. Бондарев //

Корреспондент. – 2007. – №18(307). – С. 66–67

Дистанційна освіта [Електоронний ресурс]. – Режим

доступу : http://ru.wikipedia.org

Greer B. Unschooling or homeschooling? [Електоронний

ресурс] / Billy Greer. – Режим доступу :

http://www.unschooling.org/fun12_unschooling.htm

Patricia A. Handbook of educational psychology / A.

Alexander Patricia, H. Winne Philip. – Routledge, 2006. –

с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Янковчук, М. (2019). До питання нових освітніх систем для навчання обдарованих дітей. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (7). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%p