Методологічна рефлексія проблем освіти: інтелектуальні послуги й товари

Автор(и)

  • Г.В. Куценко
  • Л.В. Тєнькова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-5.%25p

Ключові слова:

глобалізація, освіта, знання, картина світу, інформатизація, інтелектуальні продукти, послуги, товари.

Анотація

Звертається увага на такі попередні наслідки впливу глобалізації
на сучасну освіту як тотальна інформатизація життя, зростання
важливості інформації як стратегічного ресурсу, а також пе
ретворення знань на товар, а освіти – на сферу надання послуг.
Показано, що найпершим кроком у побудові конкурентоспроможної
освіти є рефлексія цільового психологічного предмета навчання для
подальшого розгортання його в систему психолого педагогічних
проектів, програм, прийомів.

Посилання

Асмолов А.Г. По ту сторону сознания: методоло

гические проблемы неклассической психологии. – М.:

Смысл, 2002. – 480 с.

Балл Г.А. Проблема самоактуализации личности в

гуманистической психологии: Аналитический обзор.

Сост. Г.А. Балл. – К., 1991. – 31 с.

Буряк В. Образование в информационном обществе //

Філософія освіти. – 2006. – № 1(3). – С. 89 100.

Веретенников А.А. Онтологический статус возможных

миров // Язык, знание, социум: Проблемы социальной

эпистемологии / РАН, Ин т философии; Отв.ред.

И.Т.Касавин. – М.: ИФРАН, 2007. – С. 116 139.

Герасимова И.А. Знание о знании / Когнитивная

эволюция и творчество. – М.: ИФРАН, 1995. – С. 185

Гофрон А. Філософсько комунікативні аспекти освіти //

Філософія освіти. – 2006. – № 1(3). – С. 43 53.

Жулинський М. Національні культури і проблеми

глобалізації // Розбудова держави. – 2002. – № 712. –

С. 314.

Клепко С. Інтеграція і поліморфізм знання у вищій

освіті. Частина ІІ. // Філософія освіти. – 2006. –

№1(3). – С. 13 23.

Когнитивная эволюция и творчество. – М.: ИФРАН,

– 225 с.

Культура. Ідеологія. Особистість: Методолого сві

тоглядний аналіз / Губернський Л., Андрущенко В.,

Михальченко М. – К.: Знання України, 2002. – 580 с.

Лутай В.С. Філософія сучасної освіти. – Київ: Центр «Ма

гістр–S» творчої спілки вчителів України, 1996. – 136 с.

Людина і культура в умовах глобалізації: Збірник

наукових статей. – К.: ПАРАПАН, 2003. – 400 с.

Михальченко М. Лімітроф Європи: випадковість чи

доля України // Людина і політика. – 2000. – № 3. –

С. 35 48.

Світоглядні імплікації науки. – К.: ПАРАПАН, 2003. –

с.

Сидоренко Е.В. Тренинг коммуникативной компе

тентности в деловом взаимодействии. – СПб.: Речь,

– 208 с.

Скотна Н. Україна і світ у контексті цивілізаційної

виховної стратегії // Філософія освіти. – 2006. –

№1(3). – С. 79 88.

Язык, знание, социум: Проблемы социальной эписте

мологии / РАН, Ин т философии; Отв. ред. И.Т.

Касавин. – М.: ИФРАН, 2007. – 180 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Куценко, Г., & Тєнькова, Л. (2019). Методологічна рефлексія проблем освіти: інтелектуальні послуги й товари. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (5). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-5.%p