DOI: https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%p

РЕЗУЛЬТАТИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ПО РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ НЕДИРЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ (ЕКОФАСИЛІТАЦІЇ)

А.М. Гельбак

Анотація


У статті викладаються результати розвивального
експериментального втручання вчителя-фасилітатора у процес
розвитку комунікативних навичок (їх складових), що активно
формуються у підлітковому віці.


Ключові слова


екологічна фасилітація; принцип екологічності; ситуація невизначеності; недирективне навчання; учитель-фасилітатор; комунікативні навички підлітків.

Повний текст:

PDF

Посилання


Глас Дж., Стэнли Дж. Статистические методы в

педагогике и психологии: Пер. с англ. / Общ. ред. Ю.П. Адлера. –

М.: Прогресс, 1976. – 496 с.

Жуков Ю.М. Методы практической социальной

психологии: Диагностика. Консультирование. Тренинг /

Ю.М. Жуков. – М., 2004. С.128

Ковалев Г.А. “Активное социально-психологическое

обучение” как метод коррекции психологических характеристик

субъекта общения. – М.: Институт психологии АПН СССР, 1980. –

с.

Корніяка О.М. Психологія комунікативної культури

школяра / Олена Миколаівна Корніяка. – К.: Міленіум, 2006. – 336

с.

Сидоренко Е.В. Методы математической обработки в

психологии / Е.В. Сидоренко. – СПб.: Речь, 2006. – 350с., ил.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.