ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ НА ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ВНЗ

Автор(и)

  • Н. І. Левус

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25p

Ключові слова:

професійна ідентифікація, професійна ідентичність, професійна соціалізація, професійне самовизначення, профорієнтація.

Анотація

У статті розглядаються теоретико-методологічні підходи до
дослідження процесів професійної ідентифікації як компонента
загальної соціалізації особистості з метою виявлення специфіки її
механізму й рівнів індивідуальної професійно-рольової
диференціації.
Аналізуються психологічні проблеми стимулювання
професійної діяльності та мотивації праці, проблеми успішності,
працездатності та професійного потенціалу сучасного працівника,
самореалізації особистості у різних видах професійної діяльності в
сучасних соціокультурних умовах.

Посилання

Бодров В. А. Психология профессиональной

пригодности. – М.: Педагогика, 1998. – 304 с.

Ермолаева Е. П. Преобразующие и идентификационные

аспекты профессиогенеза // Психологический журнал. – 1997. –

№4. – С. 80-87.

Зеер Э. Ф. Психология профессий. – М.: Академ.

проект, 2003. – 336 с.

Климов Е. А. Психология профессионального

самоопределения. – Ростов-на-Дону, 1996. – 512 с.

Пряжников Н. С. Профессиональное и личностное

самоопределение. – М.: Ин-тут практической психологии; Воронеж:

НПО „МОДЗК”, 1996. – 256 с.

Смульсон М. Л. Выявление психологической

готовности к овладению профессией в УПК // Вопросы

психологии. – 1985. – № 5. – С. 92-93.

Траверсе Т. М. Психологія праці: Навчально-

методичний посібник. – К: Інститут післядипломної освіти

Київського національного університету імені Тараса Шевченка,

– 116 с.

Фонарев А. Г. Формы становления личности в процессе

ее профессионализации // Вопросы психологии. – 1997. – № 2. –

С. 88-93.

Erikson E. H. Identity and the life cycle. – N. Y.; L.,

– 191 p.

##submission.downloads##

Як цитувати

Левус, Н. І. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ НА ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ВНЗ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (4). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%p