ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЧИННИКІВ ПРОФЕСІЙНОГО АКСІОГЕНЕЗУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • М.О. Чаїнська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25p

Ключові слова:

професійний аксіогенез, психологічні чинники, оптимізація, актуальний смисловий стан, сенсожиттєві орієнтації, аксіологічні вимоги професії, професійні позиції вчителя, регресійне рівняння.

Анотація

У статті здійснено аналіз основних підходів до проблеми
психологічних чинників професійного аксіогенезу. Проведено
множинний регресійний аналіз залежності професійного
аксіогенезу студента-педагога від емпіричних психологічних
чинників. Здійснено оцінку прогностичної значимості отриманої
регресійної залежності.

Посилання

Александрова Т. И. Мотивационно-смысловые

установки личности педагога и их влияние на эмоциональное

благополучие личности учащихся: Автореф. дис. на соискание

степени канд. психол. наук: спец. 19.00.01 «Общая психология,

психология личности, история психологии» / Александрова Тамара

Ивановна, Ленинградский государственный университет им. А.С.

Пушкина. - Хабаровск, 2006. − 26 с.

Анцыферова Л.И. Психология формирования и развития

личности / Л. И. Анцыферова. – М., 1996. – С. 61.

Балл Г.О., Перепелиця П.С. Формування готовності до

професійної праці у контексті гуманізації освіти // Психологічні

аспекти гуманізації освіти. Книга для вчителя / За ред. Балла Г.О. -

Київ-Рівне, 1996.

Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества / М.М.

Бахтин. – М.: Искусство, 1979. – 424 с.

Ермолаев О.Ю. Математическая статистика для

психологов: Учебник / О.Ю. Ермолаев. – 2-е изд., исп. – М.:

Московский психолого-социальный институт: Флинта, 2003.− 336

с.

Карпенко З. С. Герменевтика психологічної практики / З.С.

Карпенко. − К.: РУТА, 2001. – 160 с.

Максимчук Н. П. Психологічні особливості становлення

ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя у процесі професійної

підготовки: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол.

наук: спец.10.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» /

Максимчук Наталія Петрівна; Інститут психології імені

Г.С.Костюка, лабораторія психології особистості, АПН України. -–

Київ, 2000. – 21 с.

Серый А. В. Трансформация системы личностных

конструктов как механизм динамики актуальных смысловых

состояний в ходе психологического тренинга / А. В. Серый, М. С.

Яницкий // Ползуневский вестник. −№ 5-6. − Барнаул, 2004.− С.

- 199.

Слободчиков В. И. Индивидуальность как встреча с

собой − другим / В. И. Слободчиков, Е. И. Исаев // Психология

личности.− Т.2: Хрестоматия.−Самара: Издательский дом

«БАХРАХ», 1999.− С. 500 – 508.

Слободчиков В.И. Психологические основы личностно-

ориентированного образования / В.И.Слободчиков // Лучшие

страницы педагогической прессы. – 2001. – № 4. – с. 63 – 72.

Яницкий М.С. Ценностные ориентации личности как

динамическая система / М.С. Яницкий. − Кемерово:

Кузбассвузиздат, 2000. – 204 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Чаїнська, М. (2019). ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЧИННИКІВ ПРОФЕСІЙНОГО АКСІОГЕНЕЗУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (4). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%p