Психологічний аналіз сприйняття поезії старшими дошкільниками

Автор(и)

  • Н.А. Ваганова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25p

Ключові слова:

сприймання, розуміння, поезія, старший дошкільний вік.

Анотація

У статті представлені результати дослідження психологічних
особливостей сприйняття і розуміння поезії старшими до
шкільниками.

Посилання

Арнаудов М. Психология литературного творчества/

Пер. с болг. – М., 1970. – 654 с.

Басе М. Лирика / Пер. В.В. Соколова. – Мн.: Харвест,

– 624 с.

Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества.– М.:

Искусство, 1979. – 424 с.

Зинченко В.П. Работа понимания // Психол. наука и

образование. – 1997. – № 3.– С. 42 52.

Корнилов Ю.К. Психологические проблемы пони

мания. – Ярославль, 1979. – 80 с.

Костюк Г.С. Про психологію розуміння // Наукові

записки НДІ психології УРСР. – Т. ІІ. – К., 1950. –

С. 7 57.

Моляко В.А. Психология решения школьниками

творческих задач. – К., 1983. – 94 с.

Паустовский К.Г. Повесть о жизни. – В 2 т. – М.:

Советская Россия, 1966. – Т. 1. – 887 с.

Пономарев Я.А. Психология творчества. – М.: Наука,

– 303 с.

Цветаева М.И. Записные книжки и дневниковая

проза. – М.: Захарова, 2002. – 400 с.

Ходанич Л.П. Формування у молодших школярів

уявлень про ментальне засобами поезії: Автореф. дис.

... канд. пед. наук / Інт педагогіки АПН України. – К.,

– 20 с.

Чепелєва Н.В. Проблеми психологічної герменевти

ки. – К.: Міленіум, 2004. – 276 с.

Чуковский К.И. Дневник. 1901 1969: В 2 т. – М.:

ОЛМА ПРЕСС, 2003.

Чуковский К.И. От двух до пяти. – М.: Педагогика,

– 384 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ваганова, Н. (2019). Психологічний аналіз сприйняття поезії старшими дошкільниками. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (3). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%p