Соціально–психологічні особливості мотивації працівників вищих навчальних закладів в умовах змін

Автор(и)

  • О.С. Толков

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25p

Ключові слова:

мотивація, керівник, управління, зміни, персонал, професійна взаємодія, вищі навчальні заклади.

Анотація

У статті зроблено спробу дослідити мотиваційні особливості
забезпечення професійної діяльності персоналу вищих навчальних
закладів. Розглянуто процес мотивації працівників вищої школи у
складний та суперечливий період введення змін. Виокремлено умови
здійснення ефективної мотивації управлінським персоналом освітніх
організацій.

Посилання

Бишоп С. Тренинг изменений в организации / С. Би

шоп, Д. Тэйлор; пер.с англ. О.А. Кадикина. – 2 е

междунар. изд. – СПб.: Питер, 2002. – 384 с.

Дмитренко Г.А. Мотивация и оценка персонала:

учебное пособие / Г.А. Дмитренко, Е.А. Шарапатова,

Т.М. Максименко. – К.: МАУП, 2002. – 248 с.: ил.

Егоршин А.П. Мотивация трудовой деятельности:

Учебное пособие / Александр Петрович Егоршин. – Н.

Новгород: НИМБ, 2003. – 320 с.

Зінченко С.М. Управління персоналом в регіональних

органах державної влади як перспектива розвитку ад

міністративної реформи / С.М. Зінченко. – Вісник ХІРУП.

Спецвипуск № 2. – Хмельницький, 2003. – С. 69 71.

Иванова Е.В. Тренинг управления изменениями в

организации / Елена Валериевна Иванова. – СПб.:

Речь, 2007. – 292 с.

Карамушка Л.М. Особливості сприйняття працівни

ками освітніх організацій психологічних умов під

вищення ефективності управління змінами в освітніх

організаціях / Л.М. Карамушка // Наукові праці

Кам’янець Подільського державного університету. Серія:

психологічні науки. – Вип.1. – Кам’янець Подільський:

Видавець Зволейко Д.Г., 2007. – С. 58 68.

Карамушка Л.М. Психологічні особливості введення

змін в освітніх організаціях / Л.М. Карамушка //

Актуальні проблеми психології. Том І.: Організаційна

психологія. Економічна психологія. Соціальна психо

логія: Збірник наукових праць Інституту психології ім.

Г.С. Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д.,

Карамушки Л.М. – К.: Міленіум, 2005. – Ч.16. – С. 43 49.

Ладанов И.Д. Практический менеджмент. Психо

техника управления и самотренировки / Иван Дмит

риевич Ладанов. – М.: Корпоративные стратегии,

– 496 с.

Макарова И.К. Управление персоналом: наглядные

учебно методические материалы / Ирина Камильевна

Макарова. – М.: ИМПЭ им. А.С. Грибоедова, 2006. – 98 с.

Макарова И.К. Управление человеческими ресурсами:

пять уроков эффективного HR менеджмента / Ирина

Камильевна Макарова. – М.: Дело, 2007. – 232 с.

Нирмаер Р. Мотивация / Р. Нирмаер, М. Зайфферт; пер.

с нем. Е.А. Зись. – М.: ОМЕГА Л, 2006. – 124 с.: ил.,

табл.

Орбан Лембрик Л.Е. Психологія управління: Навчаль

ний посібник / Лідія Ернестівна Орбан Лембрик. –

Івано Франківськ: Плай, 2001. – 695 с.

Скідін О.Л. Основи використання соціальних техно

логій в управлінні вищими закладами освіти: на

вчальний посібник / Олег Леонідович Скідін. – За

поріжжя: ЗДУ, 2003. – 277 с.

Сладкевич В.П. Мотивационный менеджмент: Курс

лекций / Владимир Петрович Сладкевич. – К.: МАУП,

– 168 с.

Советский энциклопедический словарь. – М.: Советс

кая энциклопедия, 1985. – 1600 с.

Стюарт Дж. Тренинг организационных изменений /

Джим Стюарт; [пер. с англ. А. Смирнов]. – СПб.: Питер,

– 256 с: ил. – (Серия “Эффективный тренинг”).

Сучасний тлумачний словник української мови: 50000

слів / За заг. ред. В.В. Дубічинського. – Х.: ВД

“ШКОЛА”, 2006. – 832 с.

Технології роботи організаційних психологів: навчаль

ний посібник для студентів вищих навчальних закла

дів та слухачів інститутів післядипломної освіти /

[Л.М. Карамушка, Т.В. Зайчикова, О.В. Винославська

та ін.]; за наук. ред. Л.М. Карамушки. – К.: Фірма

“ІНКОС”, 2005. – 366 с.

Управління навчальним закладом: Навчально мето

дичний посібник. Абетка менеджера освіти / [В.В.

Григораш, О.М. Касьянова, О.І. Мармаза та ін.]. – Харків:

Веста: Ранок, 2004. – У 2 х частинах. – Ч.1. – 160 с. –

(Серія “Управління школою”).

Урбанович А.А. Психология управления: Учебное

пособие / Алексей Аркадьевич Урбанович. – Мн.:

Харвест, 2003. – 640 с.– (Библиотека практической

психологии).

УСЕ / Універсальний словник енциклопедія / Гол. ред.

М. Попович. – 3 є вид., перероб., доп. – К.: Всеувито,

Новий друк, 2003. – 1414 с.

Учебный социологический словарь с английскими и

испанскими эквивалентами / Под ред. С.А. Кравченко. –

е изд., доп. и перераб. – М.: Экзамен, 2001. – 512 с.

Фрайлингер К. Управление изменениями в организа

ции / К. Фрайлингер, И. Фишер; пер. с нем. Н.П. Бе

реговая, И.А. Сергеева. – М.: Книгописная палата,

– 264 с.

Фуллан М. Сили змін. Вимірювання глибини освітніх

реформ / Майкл Фуллан; [пер. з англ. Г. Шиян, Р.

Шиян]. – Л.: Літопис, 2000. – 269 с.

Хайруллин Н.Г. Высшее образование: время перемен /

Н.Г. Хайруллин, Э.Р. Тагиров. – Казань: ООО “Центр

оперативной печати”, 2001. – 108 с.

Хижняк Л.М. Перетворення організацій в умовах

соціально економічних змін / Лариса Михайлівна

Хижняк. – Х.: Основа, 1999. – 272 с.

Шегда А.В. Менеджмент: Навчальний посібник /

Анатолій Васильович Шегда. – К.: Т во “Знання”, КОО,

– 583 с. – (Вища освіта ХХІ століття).

##submission.downloads##

Як цитувати

Толков, О. (2019). Соціально–психологічні особливості мотивації працівників вищих навчальних закладів в умовах змін. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (3). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%p