Мотиваційні фактори формування професійної спрямованості молоді

Автор(и)

  • О.П. Білецька

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25p

Ключові слова:

спонука, привід, інтерес, професійне самовизначення.

Анотація

Фундаментальні мотиваційні причини самовизначення
(інтерес, потреби, ентузіазм, фамільні підстави) юності професіонала
визначаються у виробі.

Посилання

Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском

возрасте. – М.: Просвещение, 1978.

Занюк С.С. Психологія мотивації . – К.: Либідь, 2002. –

С. 267.

Зеер Є.Ф. Психологія професій. – М.: Мир, 2006. –

С. 32.

Ильин Е.П. Мотивация и мотивы. – С Пб.: Питер,

– 512 с.

Козловский О.В. Как правильно выбрать профессию:

методики, тесты, рекомендации. – Донецк: “БАО”,

– С. 23.

Коць М.О. Мотивація професійного самовизначення

першокурсників – майбутніх психологів// Практична

психологія та соціальна робота. – №9. – 2007. – С.57.

Кряж І.В. Психологічні основи профконсультування

та профвідбору: Навчально методичний посібник. – Х.:

Видавництво Харківського національного університету

ім. В.М. Каразіна, 2001. – 57 с.

Павлютенков Е.М. Формирование мотивов выбора

профессии. – К.: Школа, 1994. – С. 34

Сенченко В.А. Проблеми мотивации поведения и

деятельности человека. Модульный курс психологии.

Модуль “Направленность” (Лекции, практические

занятия) – К.: Миллениум , 2004. – 521 с.

Чорна І.М. Психологічні особливості організації

профорієнтаційної роботи в школі. – Тернопіль:

ТДШ. – 1995. – С. 76.

##submission.downloads##

Як цитувати

Білецька, О. (2019). Мотиваційні фактори формування професійної спрямованості молоді. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (2). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%p