Моральне виховання дитини з порушеннями інтелекту молодшого шкільного віку в сім’ї

Автор(и)

  • О.М. Вержиховська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25p

Ключові слова:

моральне виховання, моральний розвиток, моральна вихованість, розумово відстала дитина.

Анотація

Стаття включає результати теоретико експериментального
дослідження проблеми морального розвитку та виховання дитини з
обмеженими інтелектуальними можливостями в сім’ї. Визначено
складові вивчення і формування моральної вихованості, показники
та критерії оцінювання. Здійснено розробку педагогічного
забезпечення формування моральної вихованості дитини, а саме:
спеціальний добір змісту, методичних засобів і організаційних форм
поетапного становлення компонентів морального розвитку відповідно
до їх сутності та особливостей прояву у дитини.

Посилання

Педагогіка / За ред. А.М. Алексюка: Навч. пос. для

студентів. – К.: Вища школа, 1985. – 294 с.

Педагогика / Под ред. Ю.К. Бабанского: Учебн. пособ.

для студентов институтов. – М.: Просвещение, 1988. –

с.

І.Д. Бех Особистісно зорієнтоване виховання: На

вчально методичний посібник. – К.: ІЗИН, 1998. –

с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Вержиховська, О. (2019). Моральне виховання дитини з порушеннями інтелекту молодшого шкільного віку в сім’ї. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (2). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%p