Психолого–педагогічні аспекти навчально–виховної роботи керівника шкільного народно–інструментального колективу

Автор(и)

  • І.Г. Маринін

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25p

Ключові слова:

Психолого-педагогічна діяльність, шкільний народно-інструментальний колектив, педагогічна підготовка.

Анотація

У статті опрацьовані основні психолого педагогічні напрямки
навчально виховної роботи керівника шкільного народно інстру
ментального колективу, які забезпечують ефективну творчу
взаємодію з дитячим оркестровим колективом.

Посилання

Хренников Т.И. Доклад на V съезде композиторов

СССР // Правда. –1974, 3 апреля.

Коган Г.М. У врат мастерства. – М.,1977. –172 с.

Беркман Т.Л., Грищенко К.С. Музыкальное развитие

учащихся.

Ветлугіна Н.О. Музичний розвиток дитини. – К.,

– 255 с.

Асафьев Б.М. Музыкальная форма как процесс.– Кн.2

я. Интонация.–М.,1963. – 379 с.

Беленький Б., Эльбойм Б. Педагогические принципы

Л.М.Цейтлина. – М.,1990. –127 с.

Теплов Б.М. Психология музыкальных способностей. –

М.,1975. – 330 с.

Гофман И. Фортепианная игра /Ответы на вопросы о

фортепианной игре.

Арчажникова Л.Г. К вопросу построения профес

сиограммы учителя музыки // Профессиональная

направленность музыкальн. образования. Саратов,

– С. 29 35.

Федорович Е.Н. Совершенствование подготовки

учителя музыки на музыкально педагогическом

факультете. Сб. науч. трудов. – Свердловск. – 1991. –

С. 36 39.

Анциферова Л .И. Методические принципы и проблемы

психологии Психологический журнал. –1983. – Т.3.

№ 12. – С. 8 18.

Буш Г.Я. Диалогика и творчество. – Рига, 1985. –

с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Маринін, І. (2019). Психолого–педагогічні аспекти навчально–виховної роботи керівника шкільного народно–інструментального колективу. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (2). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%p