Системний психолого−педагогічний підхід до ступеневої професійної освіти корекційного педагога

Автор(и)

  • С.П. Миронова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25p

Ключові слова:

корекційна освіта, системний підхід до підготовки спеціалістів, корекційний педагог, олігофренопедагогіка.

Анотація

Аналізуються існуючі нормативні документи щодо ступеневої
підготовки спеціалістів у галузі корекційної освіти; показані
можливості реалізації системного підходу до організації та змісту
фахової освіти корекційних педагогів.

Посилання

Навчальні плани педагогічного інституту на 1964р.,

затверджені МО УРСР // ЦДАВОВ України. – Ф. 166. –

Оп. 15. – Спр. 4162. – Арк. 22 – 25.

Назарова Н.М. Системный подход к организации

профессиональной подготовки учителя дефектолога //

Дефектология. – 1990. – № 3. – С. 78 – 84.

##submission.downloads##

Як цитувати

Миронова, С. (2019). Системний психолого−педагогічний підхід до ступеневої професійної освіти корекційного педагога. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (2). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%p