DOI: https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%p

Емпіричний аналіз загальних цінностей, цінностей освіти і праці у світлі західного вчення

Л.В. Романюк

Анотація


У статті звертається увага на місце і роль цінностей в якісній
вищій освіті, яка й сама займає чільне місце в системі загально
людських цінностей та сприяє якісній праці, показано важливість
їх дослідження в моніторингу якості вищої освіти та життєдіяльності
особи з цією освітою. Запропоновано модель структури цінностей
Ш. Шварца і його методика для вивчення в процесі моніторингу
цінностей особистості.


Ключові слова


цінності; якісна вища освіта; загальнолюдські цінності; життєдіяльність; структура цінностей; моніторинг цінностей особистості.

Повний текст:

PDF

Посилання


Кісіль М.В. Якісна вища освіта в системі загально

людських цінностей //Матеріали Всеукраїнської

наукової конференції “Формування національних і

загальнолюдських цінностей в українському су

спільстві”: Збірник статей / За заг. ред. канд. філол.

наук, доц. О. С Черемської. – X.: ФОП Лібуркіна Л. М.,

– С.39 44.

Терещенко Ю.І. Світ обертається довкола творців

нових цінностей (Освіта як екзистенційний пріоритет

України) // Віче. – 2001. – №6 (111). – С. 108 125.

Brown Duane (1996) “Brown’s Values Based, Holistic

Model of Career and Life Role Choices and Satisfaction”,

in D.Brown, L.Brooks, Associates (eds.), Career Choice

and Development, San Francisco, Jossey Bass, 337 372.

Guichar Gean, Huteau Mishel (2006) Psychologie de

l’orientation, Paris, DUNOD.

Wach M. (2001). “ Valeurs de base de la personne et di

mensions professionnelles ”, L’Orientation Scolaire et

Professionnelle, 30, Hors serie, Actes du colloque

“ Eduquer en orientation : enjeux et perspectives ”, 474

Schwartz S.H. (1992) “Universals in the Content and

Structure of Values: Theoretical Advancrs and Empirical

Tests in 20 Contries”, in M.Zanna (ed.), Advances in Ex

perimental and Sosial Psychology, vol. 25, Orlando, FL.,

Academic Press, 1 65.

Wach M., Hammer B. (2003). La structure des valeurs

est elle universell? Genese et validation du modele

comprehensif de Schwartz, Paris, L’Harmattan.

Sagiv L. (1999) Vocational interests and basic values,

Jerusalem, The Hebrew University of Jerusalem.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.