ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА СТУДЕНТІВ ІТ-СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • В. П. Татауров Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine
  • К. С. Чевська Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2018-24.120-123

Анотація

У даній статті проводиться порівняльний аналіз найбільш популярних у сервісів ІТ сфері для організації та планування навчальної та трудової діяльності. З допомогою хмарного сервісу MS Teams, що входить до пакету MS Office 365, наведено приклад організації навчання студентів ІТ-спеціальностей. Використання даних технології для навчання, надає можливість сформувати у студентів відповідні ІКТ компетентності, та підготувати їх до майбутньої професійної діяльності.

В данной статье проводиться сравнительной анализ наиболее популярных в сервисов ИТ сфере для организации и планирования учебной и трудовой деятельности. С помощью облачных сервисов MS Teams, что входить в пакет MS Office 365, приведен пример организации обучения студентов ИТ-специальностей. Использование данных технологии для обучения, предоставляет возможность сформировать у студентов соответствующие ИКТ компетентности, и подготовить их к будущей профессиональной деятельности.

In this article a comparative analysis of the most popular IT services in the organization for the organization and planning of educational and work activities. From the cloud service MS Teams, included in the MS Office 365 package, is an example of organizing training for students in IT specialties. The use of these technologies for training provides the opportunity to form students with relevant ICT competencies, as well as prepare them for future professional activities.

Посилання

Морозова К.О. Критерії, показники, рівні розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей магістрантів [Електронний ресурс] / К.О. Морозова //Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, II (8). – 2014. – Режим доступу: http://seanewdim.com/uploads/3/2/1/3/3213611/morozova_k._criteria_in di cators_levels_of_ict_com pe tency_of_undergraduates.pdf

Хмарні сервіси і технології у науковій і педагогічній діяльності : методичні рекомендації / Ю.Г. Носенко, М.В. Попель, М.П. Шишкіна / за ред. М.П. Шишкіної. – К. : ІІТЗН НАПН України, 2016. – 73 с.

Тютюнник А.В. Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента / А.В. Тютюнник,

Т.О. Гон чаренко // Осві тологічний дискурс. – 2014. – С. 227-241.

Vasilieva A. Microsoft Office 365 в образовании. Организация обучения, основанного на заданиях в Microsoft Teams с нововведениями [Електронний ресурс] / Alla Vasilieva. – 2017. – Режим доступу: https://blogs.technet.microsoft.com/tasush/2017/12/13/organizacijaobuchenija-osnovannogo-na-zadanijah-v-microsoft-teamssnovovvedenijami-1

Татауров В.П. Використання MS Form в організації контролю знань студентів / В.П. Татауров, К.С. Чевська // Збірник наукових праць молодих вчених Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. – Кам’янець-

Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018. – Вип. 9. – 120 с. – С. 91-93.

Руководство по началу работы с Microsoft Teams для преподавателей [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://goo.gl/bqRMmq

##submission.downloads##