ОВОЛОДІННЯ МОВОЮ ФІЗИКИ І ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВИХ ДІЙ

Автор(и)

  • Н. І. Афанасьєва Запорізький державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.13-17

Анотація

У статті обгрунтовується необхідність оволодіння учнями мовою фізики для успішного формування їхніх розумових дій.

The necessity of physics language mastering by pupils for successful formation of intellectual actions is proved in this article.

Посилання

Гальперин П.Я. Введение в психологию: Учебное пособие для вузов. — М.: “Книжный дом “университет”, 2000. — 336 с.

Выготский Л.С. Психология. — М.: Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2000. — 1008 с. - (Серия “Мир психологии”).

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии — СПб.: Издательство “Питер”, 2000. — 712 с. — (Серия “Мастера психологии”).

Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения: В 2-х т.— Т.1. — М.: Педагогика, 1983. — 392 с.

Талызина Н. Ф. Педагогическая психология: Учеб. для студ. сред. пед. учеб. заведений — М.: Издательский центр “Академия”, 2001. — 288 с.

Мінаєв Ю.П., Афанасьева Н.І. Навчання мови фізичних задач майбутніх учителів //Наукові записки. — Серія: Педагогічні науки. — Випуск 42. Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка. - 2002. — С. 150-153.

##submission.downloads##