ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ

Автор(и)

  • І. Г. Бродюк Технологічний багатопрофільний ліцей, м. Хмельницький, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.17-21

Анотація

В статті висвітлено особливості використання еталонних вимірників якості знань учнів при навчанні фізики. Звертається увага на організацію навчання фізики в 8-х класах в умовах особистісних орієнтацій в закладах нового типу.

The article explains of the peculiarities of using the pupils knowledges' standardly measuries of the quality by during studing physics.The attention is paid to organization of teaching physics in the eighth forms in conditions of personal orientations in educational institutions of a new type.

Посилання

Атаманчук П.С. Методика забезпечення еталонних вимог у навчанні фізики. //Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету. Серія фізико-математична. — 1997. Випуск 3.

Атаманчук П. С. Особливості реалізації еталонних вимог контролю у навчанні //Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного інституту. Серія фізико-математична: Кам’янець-Подільський педінститут, 1995. — Випуск 2. — С. 252-264.

Атаманчук П.С., Кух А.М. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики (9-11 кл.): Навч.-метод. посіб. — Кам’янець-Подільський: КПДПУ, 2001. — 76 с.

Пилипенко В.Д., Коваленко О.А. Впровадження особистісно-орієнто-ваних освітніх технологій у школі (з досвіду роботи). — Запоріжжя: Просвіта, 2001. — 118 с.

##submission.downloads##