АНАЛІЗ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ МЕТОДІВ ПОШУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИ ТРАДИЦІЙНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАНЯТЬ ІЗ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • В. П. Сергієнко Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.99-105

Анотація

В статті аналізується стан набуття майбутніми вчителями первісного досвіду дослідницької праці під час вивчення ними загальної фізики. Автор акцентує увагу на завданнях з підготовки вчителів фізики до ефективної організації науково-дослідної роботи учнів в сучасних умовах.

In this article author analyses acquire of original experience of research work of future physicists during the time of studing their profile discipline. Author concentrates his attention in tasks of teachers preparation to effective organization of pupils scientific — research work in contemporary conditions.

Посилання

Пуховська Л.П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі: спільність і розбіжності: Монографія. — К: Вища шк., 1997. — 180 с.

Шишкин Г.А. Формирование у студентов-физиков педагогических институтов профессиональной готовности к организации исследовательской работы с учащимися: Дис... канд. пед.наук: 13.00.02. — К., 1999. — 254 с.

Абдуллина О.А. Анализ уровня подготовки учителей и студентов педвуза и задачи ее совершенствования //Советская педагогика. — 1979. — № 9. — С. 96-103.

Абдуллина О.А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования: Учебное пособие. — М: Просвещение, 1990. — 141 с.

Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерностью основы и методы. — М.: Высшая школа, 1980. — 368 с.

Архангельский С.И. Лекции по научной организации учебного процесса в высшей школе. — М.: Высшая школа, 1976. — 200 с.

Кузьмина Н.В. Методы исследования педагогической деятельности. — Л.: Изд-во Ленинградского ун-та, 1970. — 114 с.

Кузьмина Н.В. Очерки психологии труда учителя. Психологическая структура деятельности учителя и формирование его личности. — Л.: Изд-во Ленинградского ун-та, 1967. — 183 с.

Хозяинов Г.И. Педагогическое мастерство преподавателя. — М.: Высшая школа, 1988. — 168 с.

Райский Б.Ф. О системе педагогической подготовки учителей в педагогических институтах. — М.: Изд-во АПН РСФСР, 1954. — 28 с.

Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Психологические проблемы готовности к деятельности. — Минск: Изд-во Белорусского ун-та, 1976. — 176 с.

Научное творчество: Науковедение проблемы и исследование /Под. ред. С.Д.Микулинского, М.Г.Ярошевского. — М.: Наука, 1969. — 446 с.

Опыт компютерной педагогической диагностики творческих способностей /Под ред. В.И.Андреева. — Казань: Изд-во Казанского ун-та, 1989. — 142 с.

Талызина Н.Ф., Печенюк Н.Г., Хихловский Л.Б. Пути разработки профиля специалиста. — Саратов: Изд-во Саратовского ун-та, 1987.

— С. 44-46.

Бугайов О.І. Стандарт шкільної фізичної освіти та способи його розробки: У зб.: Діяльнісний підхід у навчально-пошуковому процесі з фізики і математики — Рівне: РДПі, 1996. — С. 3-9.

Стандарти фізичної освіти в Україні: технологічні аспекти управління навчально-пізнавальною діяльністю: Зб. наук. пр. /Під ред. Є.В.Коршака, П.С.Атаманчука. — Кам’янець-Подільський: КПДПІ, 1997. — 110 с.

Сергієнко В.П. Поєднання навчальної та науково-дослідної роботи майбутніх вчителів фізики з метою удосконалення їх професійної підготовки //Зб. наукових праць: В 3-х томах. — Кривий Ріг: Видавничий відділ КДПУ, 2001. — Т.2: Теорія та методика навчання фізики. — С. 303-308.

##submission.downloads##