ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ З ФІЗИКИ В 9 КЛАСІ

Автор(и)

  • В. М. Барановський Національний педагогічний Університет імені М.П.Драгоманова, Ukraine
  • С. Ю. Василівський Європейський Університет (фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу), Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2002-8.125-129

Анотація

В статті описана методика проведення лабораторної роботи з дослідження коливань математичного маятника з використанням елементів інформаційних технологій.

The article presents the general picture of methodics laboratory operation on examination of oscillations of a mathematical pendulum with usage of devices of information technologies.

Посилання

Мансуров А.Н., Мансуров Н.А. Видеокомпьютерная технология обучения: задачи, возможности, техническая реализация //Физика в школе. - 1998. - № 5. - С. 35-38.

Сыльвейстр А., Сумський В. Дидактична ефективність застосування ЕОМ під час вивчення нового матеріалу //Фізика та астрономія в школі. — 1998. — № 3. — С. 5-7.

Оловянишникова А.М. О компьютерном лабораторном практикуме //Физика в школе. — 2001. — № 2. — С. 35-37.

Чепрасова Т. Графічно-обчислювальний експеримент на уроках фізики //Фізика та астрономія в школі. — 1998. — № 2. — С.4-7.

Жук Ю. Особливості використання графічних представлень фізичних процесів засобами нових інформаційних технологій //Фізика та астрономія в школі. — 1997. — № 4. — С. 9-12.

Додаток до програмно-методичного комплексу “Открытая физика”.

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Фізика. 7-11 кл. /О.І.Бугайов, Л.А.Закота, Д.Я.Костюкевич, М.Т.Мартинюк. — К.: Перун, 2001. — 96 с.

##submission.downloads##