ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • І. В. Оленюк Гусятинський коледж Тернопільського державного технічного університету ім. Івана Пулюя, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.35-37

Анотація

В статті розкриваються особливості організації роботи студентів щодо самостійного вивчення теоретичного матеріалу з фізики та його практичного використання на основі завдань еталонного характеру, що є ознакою управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів з позицій особистісно орієнтованого підходу до навчального процесу.

The article describes and opens features of the students activity organisation concerning individual studying of theoretical material on Physics and its practical using on the base of tasks which standard character, and it is an indication of the students educational — cognitive activity management from the position of individually oriented approach to educational process.

Біографія автора

І. В. Оленюк, Гусятинський коледж Тернопільського державного технічного університету ім. Івана Пулюя

аспірант Кам’янець-Подільського державного університету, викладач- методист Гусятинського коледжу Тернопільського державного технічного університету ім. Івана Пулюя

Посилання

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. — Кам’янець-Подільський: Кам’я-нець-Подільський державний педагогічний інститут, інформаційно-видавничий відділ, 1997. — 134 с.

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут, інформаційно-видавничий відділ, 1999. — 170 с.

Атаманчук П.С., Оленюк І.В. Технологічні аспекти розробки цільової освітньо-професійної програми (на прикладі навчальної дисципліни “Фізика”) // Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції “Актуальні проблеми викладання та навчання фізики у вищих освітніх закладах” (Львів, 7-9 жовтня, 2002 р.). — Львів: Ліга-Прес, 2002. — 214 с.

Державні стандарти базової і повної середньої освіти (проект) // Освіта України. — 14 січня 2003 р. — 2003. - № 1-2.

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта. — 24 квітня — 1 травня 2002 р. — 2002. — № 26.

Оленюк І.В. Використання тестових завдань еталонного характеру в ході лабораторного заняття з фізики. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Випуск 13. Серія: педагогічні науки. Т. І. — Чернігів, 2002. — 101 с.

Оленюк І.В. Управління пізнавальною діяльністю студентів в ході практичних занять з фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету: Серія педагогічна: Модель середньої фізичної освіти в умовах переходу на 12-річний термін навчання. — Коломия: ВПТ “ВІК”,

— Вип. 7. — С. 164-166.

Оленюк І.В. Збірник задач і запитань з фізики. Посібник для вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. — Тернопіль: ЛІЛЕЯ, 2002. — 136 с.

Оленюк І.В. Інноваційний підхід до організації та проведення лабораторних робіт з фізики // Інформаційні технології в економіці, менеджменті і бізнесі. Проблеми науки, практики та освіти: Збірник Наукових праць УІІ Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, 6-7 грудня 2001 р. / Редкол.: І.І.Тимошенко (голова) та ін. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2002. — С.237-239.

Оленюк І.В. Використання тестових завдань еталонного характеру в ході лабораторного заняття з фізики // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Випуск 13. Серія: педагогічні науки: Збірник. У 2-х т. — Чернігів: ЧДПУ,

— Т.1. — С.101-102.

##submission.downloads##