СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З ФІЗИКИ ДЛЯ УЧНІВ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • В. Д. Сиротюк Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.70-73

Анотація

Розглядаються питання структурних і функціональних компонентів навчального матеріалу з фізики для здійснення корекційно-розвиваючого навчання в школах інтенсивної педагогічної корекції.

This article contains questions for structural and functional components of physics educational material for realization correction-development education in the intensive pedagogical correction school.

Біографія автора

В. Д. Сиротюк, Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фізики Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова

Посилання

Гальперин П.Я. К исследованию интеллектуального развития ребенка // Вопросы психологии, 1969, №1. - С. 13-16.

Гильбух Ю.З., Рычик М.В. Социально-диагностические и психологические критерии в прогнозировании эф-

фективности проблемного обучения // В кн.: Прогнозирование развития школы и педагогической науки. — М., 1974. — 143 с.

Давыдов В.В. Виды обобщения и общения. — М.: Педагогика, 1972. — 423 с.

Лернер И.Я. Дидактическая система методов обучения. — М., 1976. — 64 с.

Онищук В.А. Типы, структура и методика урока в школе. — К.: Радянська школа, 1976. — 184 с.

Понтрягин Л.С. О математике и качестве ее преподавания // Коммунист, 1980, №14. — С. 20-23.

Рычик М.В. Психологические аспекты построения учебного материала. — К.: Вища школа. Изд-во при КГУ, 1981. — 52 с.

Таранов Л.Н. Сущность учебного материала и его функции // В кн.: Учебный материал как главное средство повышения качества подготовки специалистов среднего звена. — Каменец-Подольский, 1980. — 156 с.

##submission.downloads##