ІСТОРІЯ ТА РОЗВИТОК ПРИРОДОЗНАВСТВА (60-і РОКИ ХІХ СТОЛІТТЯ) ЯК ЗАСАДИ ПОБУДОВИ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО КОМПЛЕКСУ З ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Н. Л. Сосницька Запорізький державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.73-75

Анотація

Автор розглядає історію розвитку природознавства як науково-достовірну інформаційну систему про науковий методичний досвід минулого, перероблену (узагальнену) на сучасному рівні розвитку методичної думки і поставлену на службу майбутньому.

The author considers the history of development of naturestudy as a scientific-preved informational system about scientific methodical experiment of the past, generalised at the modern level of development of methodical thought and for service in the future.

Біографія автора

Н. Л. Сосницька, Запорізький державний університет

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фізики та методики ви­кладання фізики Запорізького державного університету 

Посилання

Ганелин Ш.И. Очерки по истории школы в России. — М.: Учпедгиз, 1950.

Гобза Г. Столетие московской І гимназии. 18041904 гг. — М.: 1904.

Педагогическое обозрение, 1868, № 1.

Педагогическое обозрение, 1869, № 1.

Педагогическое обозрение, 1869, № 5.

Протоколы второго педагогического съезда директоров и учителей, проходившего в Одессе с 25 июня по 14 июля 1865 г. — Спб., 1865.

Рождественский. Исторический обзор деятельности Министерства народного просвещения (1802-1902). — Спб., 1902.

Смирнов В.З. Реформа начальной и средней школы в 60-х годах ХІХ в. — М.: Изд-во АПН РСФСР, 1954.

##submission.downloads##