ДОСЛІДЖЕННЯ ЗМІСТУ І ЛОГІ) НОЇ СТРУКТУРИ НАВ) АЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З ФІЗИКИ

Автор(и)

  • О. Т. Проказа Луганський державний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, Ukraine
  • О. В. Грицьких Луганський державний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, Ukraine
  • В. І. Кравченко Луганський державний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.116-118

Анотація

Виділені об’єктивні чинники, які впливають на розуміння навчального тексту. Здійснено поелементний аналіз змісту навчального матеріалу. Виконано порівняльний аналіз текстів альтернативних підручників.

The objective reasons that influences understanding of the educational text are allocated. It is accomplished on the elements the analysis of the contents of a material. The comparative analysis of texts of alternative textbooks is executed.

Біографії авторів

О. Т. Проказа, Луганський державний педагогічний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук, почесний професор університету, до­цент кафедри фізики Луганського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка 

О. В. Грицьких, Луганський державний педагогічний університет імені Тараса Шевченка

магістр фізики, вчитель СФМШ № 1, м. Луганськ

В. І. Кравченко, Луганський державний педагогічний університет імені Тараса Шевченка

кандидат педагогічних наук, доцент Луганського державного педа­гогічного університету ім. Тараса Шевченка

Посилання

Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті. — К.: Шк. світ, 2001.

Концепція 12-річної загальної середньої школи. / Додаток 1 до рішення колегії Міносвіти і науки України від 17.08.2000 р.

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика 7-11 кл. / Затверджено Міністерством освіти і науки України (Лист №1/11-2569 від 01.06.2001 р.).

Мякишев Г.Я., Буховцев Б.Б. Физика: Учеб. Для 10 кл. сред. шк. — М.: Просвещение, 1990. — 223 с.

Шахмаев Н.М. и др.. Фізика: учеб. Для 10 кл. серед. шк. / Н.М.Шахмаев, С.Н.Шахмаев, Д.Ш.Шоднев. — М.: Просвещение, 1991. — 240 с.

Гончаренко СУ. Фізика: Пробний навчальний посібник для гімназій і класів гуманітарного профілю. 10 клас. — К.: Освіта, 1994. — 272 с.

Гончаренко С.У. Фізика: Пробн. навч. посіб. для ліцеїв та класів природничо-наук. профілю. Рекоменд. М.-вом освіти України. — Переклад з укр. — К.: Освіта, 1996. - 445 с.

Нові педагогічні технології в контексті сучасних кон-

цепцій змісту освіти: Збірник статей за матеріалами Всеукраїнської науково-методичної конференції. —

Луганськ: ЛДПУ, 1998. — 336 с.

Сохор А.М. Логическая структура учебного материала / Вопросы дидактического анализа. — М.: Педагогика, 1974.

Поляков В.Т. Посвящение в радиоэлектронику. — М.: Радио и связь, 1988. — 352 с.

Безпалько В.П. Теория учебника: Дидактический аспект. — М.: Педагогика, 1988. — 160 с.

##submission.downloads##