ЕРГОНОМІЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ

Автор(и)

  • В. П. Вовкотруб Кіровоградський державний педагогічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.138-140

Анотація

Ергономічний підхід до експериментального вивчення навчального матеріалу шкільного курсу фізики виділяється певною різносторонністю, широтою, специфічністю і складністю проблем, розв’язання яких — невід’ємний і домінуючий аспект процесу удосконалення і розвитку навчального фізичного експерименту

The ergonomic approach to an experimental study of school material of physics is remarkable for a definite resourcefulness, breadth, specification of problems, the decision of which is an inseparable and prevailing aspect of the process of improvement and development of an educational physical experiment.

Біографія автора

В. П. Вовкотруб, Кіровоградський державний педагогічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент Кіровоградського державного педагогічного університету

Посилання

Вовкотруб В.П. Ергономічний підхід до розвитку шкільного фізичного експерименту [Монографія]. — К., 2002. - 280 с.

Основы методики преподавания физики в средней школе / В.Г.Разумовский, А.И.Бугаев, Ю.И.Дик и др.; Под ред. А.В.Перышкина и др. — М.: Просвещение, 1984 — 398 с.

Эргономика: Учебник / Под ред. А.А.Крылова, Г.В.Сухо-дольского. — Л.: Изд-во Ленингр. ун-та, 1988. — 184 с.

##submission.downloads##