МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • О. М. Ніколаєв Кам’янець-Подільський державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.30-32

Анотація

У статті висвітлюються методичні особливості забезпечення результативного навчання фізики на основі еталонного підходу.

In clause the methodical features of maintenance of productive training of physics are shined on the basis of the reference approach.

Біографія автора

О. М. Ніколаєв, Кам’янець-Подільський державний університет

аспірант Кам’янець-Подільського державного університету, викладач фізики Новоушицького технікуму механізації сільського госпо­дарства

Посилання

Ананьев Б.Г. О проблемах современного человекознания. - М.: Наука, 1977. - С.14-162.

Арделян О. Загальнопізнавальні вміння як компонент критичного мислення молодших школярів // Рідна школа. — 2001. — № 4. — С.38.

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. — Кам’янець-Подільський: Кам’я-нець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. — 174 с.

Атаманчук П.С. Освітній прогноз як засіб перебудови системи фізичної освіти // Збірник наукових праць Ка-м’янець-Подільського державного педагогічного університету: Серія педагогічна: Модель середньої фізичної освіти в умовах переходу на 12-річний термін навчання.

— Коломия: ВТП “ВІК". — 2001. — Вип. 7. — С.85-94.

Атаманчук П.С. Технологічні аспекти управління результатами навчання фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету: Серія педагогічна: Дидактики дисциплін природознавчо-математичної та технологічних освітніх галузей. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-По-дільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ. — 2002. — Вип. 8. — С.4-13.

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. — Кам’янець-Подільський: Кам’я-нець-Подільський державний педагогічний інститут, інформаційно-видавничий відділ, 1997. — 136 с.

Корсакова О. Способи формування в учнів досвіду перетворювальної діяльності // Рідна школа. — 2001.

— № 4. — С.39.

Стенберг Р. Типи мислення: шляхи до розуміння способу дії учнів // Рідна школа. — 2001. — № 4. — С.75-72.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-09-29