АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О. П. Панчук Національний педагогічний університет ім. М.ПДрагоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.32-35

Анотація

В даній статті розглянуто деякі аспекти, основні методичні прийоми які використовуються вчителями при оцінюванні результатів навчальних досягнень учнів з трудового навчання.

In given clause is considered some aspects, basic methodical receptions, which are used by the teachers at an estimation of results of educational achievement of the schoolboys from labor training.

Біографія автора

О. П. Панчук, Національний педагогічний університет ім. М.ПДрагоманова

аспірант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, асистент кафедри методики викладання фізики і дисциплін техно­логічної освітньої галузі Кам’янець-Подільського державного університету

Посилання

Сікорський П. До проблеми переходу на 12-бальну систему оцінювання // Рідна школа. — 2001. — № 2.

- С.3-6.

Паламарчук В. 12-бальна система: оцінювання знань, умінь і навичок учнів // Рідна школа. — 2001. — № 1.

- С.3-7.

Тхоржевський Д.О. Методика трудового та професійного навчання. Частина 2. Загальні засади методики трудового навчання. — К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова,

Пряхин С.В. Основные методические приемы выставления оценок с трудового обучения // Школа и производство. — 1985. — № 5.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-09-29