НАУКОВЕ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Н. Л. Сосницька Запорізькій державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.46-49

Анотація

Автором сформульовані й обґрунтовані загальні принципи прогнозування фізичної освіти.

General principles of prognostication of physical education have been formulated in the article by the author.

Біографія автора

Н. Л. Сосницька, Запорізькій державний університет

кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри фізики та методики її викладання Запорізького державного університету

Посилання

Атаманчук П.С. Прогнозування фізичної освіти в умовах особистісно-орієнтованого навчання // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. — Кам'янець-Подільській: Кам'янець-Подільській державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2003. — Вип. 9. — С.9-13.

Атаманчук П.С., Оленюк І.В., Ніколаєв О.М. Дидактичні основи прогнозування та управління фізичною освітою // Наукові записки: Збірник статей Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова / Укл. П.В.Дмитренко, Л.Л.Макаренко, В.Д.Сиротюк. — К.: НПУ, 2003. - Випуск ЬШ (53). - С.3-17.

Бугайов О., Мартинюк М. Якою має бути програма з фізики в 7-9-х класах 12-річної середньої загальноос-

вітньої школи? // Фізика. — 2003. — Жовтень. — № 28 (184). - С.2-5.

Гершунский Б.С., Пруха Я. Дидактическая прогностика. — К.: Вища школа, 1979.

Голин Г.М. Вопросы методологи физики в курсе средней школы: Кн. для учителей. — М.: Просвещение, 1987.

Гончаренко С.У. Формування наукового світогляду учнів під час вивчення фізики: Посібник для вчителів. — К.: Рад. шк., 1990.

Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Освіта України. — 2004. — № 5 (500). — С.8-11.

Добров Г.М. Прогнозирование науки и техники. — М.: Наука, 1977.

Концепція 12-річної загальноосвітньої школи (проект) // Педагогічна газета. — 2000. — № 9 (75).

Лисичкин В.А. Теория и практика прогностики: методологические аспекты. — М.: Наука, 1972.

Научные основы школьного курса физики / Под ред. С.Я.Шамаша, Э.Е.Эвенчик. — М.: Педагогика, 1985.

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта. — 24 квітня — 1 травня 2002 р. — № 26.

Проблемы единого уровня общеобразовательной подготовки учащихся в средних учебных заведениях / Под ред. В.М.Монахова. — М.: Педагогика, 1983.

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика 7-11 класи // Фізика. — 2001. — № 22-23.

Резников Л.И. О прогнозировании физического образования в средней школе на ближайшие десятилетия.

— М.: НИИ СиМО АПН СССР, вып. 1. — 1972, вып.2

— 1973, вып. 3 — 1975.

Сергєєв О.В., Сосницька Н.Л. Критерії оптимізації змісту і структури фізики 12-річної середньої загальноосвітньої школи // Наукові записки: Збірник статей Національного педагогічного університету імені М.П.Дра-гоманова / Укл. П.В.Дмитренко, Л.Л.Макаренко,

B. Д.Сиротюк. — К.: НПУ, 2003. — Випуск ЬНІ (53). —

C. 295-301.

Теоретические основы содержания общего среднего образования / Под ред. В.В.Краевского, И.Я.Лернера.

— М.: Педагогика, 1983.

Советский энциклопедический словарь / Гл. ред. А.М.Прохоров. — 4-е изд. — М.: Сов. Энциклопедия, 1989.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-09-29