ОЦІНКА ВЛАСНОЇ ПРАЦІ — ОДИН З АСПЕКТІВ ЕВРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • В. Р. Лічкевич Кам’янець-Подільський державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.80-82

Анотація

Щоб використати творчі можливості, які закладені у психіку людини від народження, необхідно створити умови для вільного виникнення нових кращих ідей. У випадку праці вчителя — це ідеї творчого, ефективного навчання. Цінна і творча думка не з’явиться без потрібної інформації. Один із способів отримання такої інформації — оцінка своєї праці, яку викладач може зробити на основі розповсюдженої серед студентів анкети власної версії. Така оцінка, з одного боку, допомагає викладачу покращити методику проведення занять та наблизити курс навчання до практичних потреб студентів, а з другого — дає шанс адміністрації вимагати, в разі потреби, підвищення фахового рівня викладачів та допомагати в організаційному забезпеченні курсу.

In order to be able purposefully to put profound educational changes into practice, ongoing evaluation is necessary. Students evaluate teachers and teachers evaluate students. The evaluation of students by teachers is nothing new and has been practiced since the beginnings of education. The overall goal of this article is to give some ideas and tips for the evaluation of a teacher’s work. The author has applied her own version of the questionnaire which is a method of getting information. A questionnaire asks about various criteria (see attachment). This allows the lecturer to draw conclusions and gives the opportunity to improve his/her teaching methods and creative ideas. And it is important to stress that: creativity does not come naturally. It is a skill that you can learn, practise and apply.

Біографія автора

В. Р. Лічкевич, Кам’янець-Подільський державний університет

доцент кафедри іноземних мов Кам’янець-Поділь- ського державного університету

Посилання

Goble F. Excellence in leadership, Americant Management Association. — New York, 1972.

Jacques D. Check a Course Document, in: "Course Design", Module 10 of "Certificate in teaching in Higher Education". — Oxford Centre for Staff Development, 1989.

Pietrasinski Z. Myslenie tworcze. — PZWS, 1969. — S.10-

Radziejewicz J. Autotest pedagogiczny w: Edukacja i dialog. - STO, nr 77/1996. - S.28-30.

Webber R.A. Zasady zarzadzania organizacjami. — II PWE, 1990. - S.472.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-09-29