ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ ФОРМУВАННЯ ПРИЙОМУ ВВЕДЕННЯ ДОПОМІЖНОГО ВІДРІЗКА В СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ СТЕРЕОМЕТРІЇ

Автор(и)

  • Ю. Л. Сморжевський Інститут педагогіки АПН України, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.94-96

Анотація

В статті розкрито суть прийому введення допоміжного відрізка і наведено систему вправ для диференційованого формування в старшокласників такого спеціального прийому евристичної діяльності.

In the article the main point of the method of introduction of auxiliary segment is exposed and the system of exercises for differential formation of this method for senior pupils is demonstrated.

Біографія автора

Ю. Л. Сморжевський, Інститут педагогіки АПН України

аспірант Інституту педагогіки АПН України

Посилання

Хуторской А.В. Современная дидактика. — М.: Международная педагогическая академия, 2002. — 320 с.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої школи // Математика в школі. — № 4. — 2001. — С.7-9.

Сморжевський Л.О, Сморжевський Ю.Л. Стереометрія. Дидактичні матеріали та тематичні перевірочні роботи для рівневого навчання. — Кам’янець-Подільський: “Абетка-НОВА”, 2002. — 68 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-09-29