ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Т. М. Фасолько Кам’янець-Подільський державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.175-178

Анотація

В умовах особистісно орієнтованого навчання творцем своєї особистості є сама молода людина, якій допомагають увійти в життя, використовуючи активну взаємодію з об’єктами навколишнього світу. Особливостями навчального експерименту в умовах особистісно орієнтованого навчання є створення передумов для розвитку обдарованої особистості за допомогою поступального характеру навчання, на основі оптимізації, наукової організації, автоматизації та інформатизації освітньої діяльності студентів і педагогічних працівників.

In the conditions of the personally focused teaching the creator of personality is a young man himself to whom they help to enter the life using active cooperation with the objects of the world around. The feature of educational experiment in the conditions of the personally focused teaching, is creation of preconditions for development of the gifted personality by means of forward character of teaching on the bаsis of optimization, scientific organization, automation and informatization of educational activity of students and pedagogical worker.

Біографія автора

Т. М. Фасолько, Кам’янець-Подільський державний університет

магістрант, ст. лаборант кафедри інформатики та методики її викладання Кам’янець-Подільського державного університету

Посилання

Безпалько В.П. Слагаемые педагогической технологии- М., 1999.

Бех І.Ю. Особистісно зорієнтоване виховання — нова освітня філософія // Педагогіка толерантності. — 2001. — № 1.

Бондаревская О.В. Теория и практика личностно ориентированного образования // Педагогика. — 1996. —

№ 5.

Белухин Д.А. Основы личностно ориентированной педагогики. Часть 2. — М.-Воронеж, 1996.

Брейтигам Э.К. Обучение математики в личностно ориентированной модели образования // Педагогіка.— 2000. — № 10.

Купцова В. Про особистісно зорієнтоване навчання // Диво слово. — 2000. — № 7.

Мойсеюк Н.Є. Педагогіка. — К., 2003.

Пєхота О.М. Освітні технології: Навчально-методичний посібник. — К.: А.С.К., 2001.

Якимовская И.С. Разработки технологии личностно ориентированного обучения // Вопросы психологии. — 1995. — № 2.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-09-29