ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРАТИВНОГО ОСВІТНЬО-ГАЛУЗЕВОГО ПІДХОДУ ДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • М. Т. Мартинюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine
  • М. В. Декарчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine
  • В. І. Хитрук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2013-19.299-301

Анотація

М. Т. Мартынюк, М. В. Декарчук, В. И.Хитрук

Уманский государственный педагогический университет имени Павла Тичины

ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ ФИЗИКИ В КОНТЕКСТЕ РЕАЛИЗАЦИИ ИНТЕГРАТИВНОГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНООТРАСЛЕВОГО ПОДХОДА К ПОДГОТОВКЕ УЧИТЕЛЕЙ

ЕСТЕСТВЕННО-НАУЧНЫХ ДИСЦИПЛИН

В статье дано теоретическое обоснование подготовки учителя физики в контексте представлений о базовом уровне естественно-научного педагогического образования. Предложено дидактическую систему специальной подготовки учителя физики и других предметов естественно-научного направления на основе единого интегративного подхода.

Ключевые слова. интегративный функциональноотраслевой подход, бакалавр естествознания, учитель естественно-научных дисциплин в общеобразовательных учебных заведениях.

M. T. Martyniuk, M. V. Dekarchuk, V. I. Hytruk

Uman Pavlo Tichina State Pedagogical University THEORETICAL AND METHODOLOGICAL FOUNDATIONS PHYSICS TEACHER TRAINING IN THE CONTEXT OF THE IMPLEMENTATION OF INTEGRATIVE EDUCATIONAL-SECTORAL APPROACH TO TRAINING TO TEACHERS OF NATURAL SCIENCE DISTSIPLIN

In the article the theoretical rationale given training of physics teachers in the context presented at basic urovne natural-scientific pedagogical education. Proposals dydaktycheskuy system spetsyalnoy training of physics teachers and other pred-metov estestvennonauchnoho direction yntehratyvnoho based on a unique approach.

Key words. Yntehratyvny functional-otraslevoy approach, bachelor natural science, teacher estestvennonauchnbih disciplines in the general educational establishments.

Посилання

Мартинюк М. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі «Природознавство» як відповідь на виклик ринку праці / М. Мартинюк,

М. Декарчук, В. Хитрук // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України / [редкол.: Кремінь В.Г (гол. ред.), Ляшен-ко О.І., Несин Н.Г. [та ін.]. - 2013. - №1. - С. 74-81.

Методы системного педагогического исследования: учеб. пособие / под ред. Н.В. Кузьминой. - Л. : ЛГУ, 1980. - 172 с.

Проект Концепції розвиту неперервної педагогічної освіти. - Режим доступу: // http://mon.gov.ua

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-09-30