ТЕХНОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ

Автор(и)

  • Р. В. Мартинюк Запорізький національний університет, Ukraine
  • Ю. П. Мінаєв Запорізький національний університет, Ukraine
  • Н. І. Тихонська Запорізький національний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.171-174

Анотація

Автори пропонують новий тип дидактичних матеріалів. Учитель матиме змогу надавати дозовану індивідуальну допомогу своїм учням при розв’язуванні ними фізичних задач, стимулюючи розвиток їхньої самостійності. Для прикладу наводяться і коментуються розроблені матеріали, що стосуються конкретної фізичної задачі.

Ключові слова: інтелектуальна самостійність, освітня технологія, розв ’язування фізичних задач.

Authors have proposed new type of didactical materials, which allows the teacher to help pupils individually and to stimulate their independence in physical problem solving. As an example, some materials for specific physical problem have been presented with comments.

Key words: intellectual independence, educational technology, solving of physical problems.

Посилання

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики / П.С Атаманчук. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, 1999. - 174 с.

Давиденко А. Фотозадачі на уроках фізики / А. Давиденко // Фізика та астрономія в школі. - 2012. - № 1. - С. 41-42.

Задачи по физике : учеб. пособие / [И.И. Воробьев, П.И. Зубков, Г.А. Кутузова и др.] ; под ред. О.Я. Савченко. - [2-е изд., перераб.]. - М. : Наука, 1988. - 416 с.

Звіт про проведення зовнішнього незалежного оцінювання знань випускників загальноосвітніх навчальних закладів України в 2011 році [Електронний ресурс] / Український центр оцінювання якості освіти - Режим доступу: http://testportal.gov.ua/index.php/text/vidp/.

Лазаренко А. Алгоритмізація розв’язування задач з квантової фізики в загальноосвітній школі / А. Лазаренко // Фізика та астрономія в школі. - 2012. - № 2. - С. 43-46.

Наумчик П. Оформлення розрахункових задач з фізики / П. Наумчик // Фізика та астрономія в школі. - 2012. -№ 3. - С. 40-42.

Тищенко І. Модель організації діяльності учнів із розв’язування задач на уроках фізики / І. Тищенко // Фізика та астрономія в школі. - 2012. - № 2. - С. 17-19.

Шуліка В. Історичні аспекти запровадження задачного підходу до вивчення фізики / В. Шуліка // Фізика та астрономія в школі. - 2012. - № 1. - С. 29-32.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-24