ВИКОРИСТАННЯ РІВНЕВИХ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ ПРИ ВИВЧЕННІ ПОКАЗНИКОВОЇ ФУНКЦІЇ В КУРСІ АЛГЕБРА І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ 11 КЛАСУ

Автор(и)

  • Ю. Л. Сморжевський Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine
  • Л. О. Сморжевський Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2012-18.231-233

Анотація

У статті наведено зразки рівневих фізичних задач, які автори рекомендують використовувати на уроках алгебри і по-чатків аналізу 11 класу при вивченні теми «Показникова функція» з метою активізації пізнавальної діяльності учнів.

Ключові слова: прикладна направленість шкільного курсу математики, між предметні зв’язки, рівні навчальних досягнень учнів, рівневі фізичні задачі, показникова функція.

The standards of level physical tasks are resulted in the article, what authors recommend to use on the lessons of algebra and beginnings of analysis of a 11 class at the study of theme of «Pokaznikova function» with the purpose of activation of cognitive activity of students.

Key words: applied orientation of school course of mathematics, between subject copulas, levels of educational achievements of students, level physical tasks, pokaznikova function.

Посилання

Сморжевський Л.О. Задачі з алгебри і початків аналізу: 1001 задача прикладного змісту : 10-11 кл. / Л.О. Сморжевський, П.С. Атаманчук, А.М. Кух. - К. : А.С.К., 1999. - 135 с.

Сморжевський Л.О. Про використання фізичних задач в шкільному курсі математики / Л.О. Сморжевський, Ю.Л. Сморжевський // Зб. наук. праць Кам.-Под. державного педунівер-ситету. Серія педагогічна. - Кам’янець-Подільський : Кам’я-нець-Подільський державний педуніверситет, 1999. - Вип. 5: Дидактика природознавчо-математичних дисциплін та освітніх технологій. - С. 193-197.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Математика в школі. - 2000. -№ 10. - С. 2.

Мерзляк А.Г. Алгебра. 11 клас : підруч. для загальноосвіт. навчальн. закладів: академ. рівень / А.Г. Мерзляк, Д.А. Но-міровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. - Х. : Гімназія, 2011. - 431 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-09-24