ТУРНІРИ З ФІЗИКИ ЯК РІЗНОВИД НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ ОБДАРОВАНОЇ МОЛОДІ

Автор(и)

  • Б. Г. Кремінський Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.20-23

Анотація

У статті розглянуто історію виникнення турнірного руху з фізики, його мету, значення, форми організації та змістове наповнення змагань. Проаналізовано набутий досвід роботи з обдарованою молоддю під час підготовки та участі у турнірах з фізики різних рівнів.

Ключові слова: турнір з фізики, обдарована молодь, дослідницька задача, навчання, змагання.

The article elucidates the history of origin of contest movement in physics, its aims, role, organization forms and
content filling of competitions. It also analyzes the obtained experience of working with gifted youth in the course of their preparation and participation in physics tournaments of different levels.

Key words: physics tournament, gifted youth, research task, teaching-learning process, competition.

Посилання

Давиденко А.А., Колебошин В.Я., Креминский Б.Г. Турниры по естественным дисциплинам как способ активизацииучебно-познавательной деятельности учащихся по естественным предметам // Наша школа. - 2000. - №2-3. -С. 155-158.

Давиденко А.А. (Давидьон), Колєбошин В.Я., Кремінсь-кий Б.Г. Турніри - нова форма позаурочної роботи з фізики // Фізика та астрономія в школі. - 2003. - № 5. - С. 47-49.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29