АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ «ОСНОВИ ТЕОРІЇ ВІДНОСНОСТІ»

Автор(и)

  • С. В. Дембіцька Кам ’янець-Подільський національний університет, Ukraine
  • В. П. Сергієнко Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.58-61

Анотація

В статті розглядаються особливості вивчення теми «Основи теорії відносності» у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. Проаналізовані основні помилки, які допускають учні під час вивчення даної теми та наведені можливі шляхи їх подолання. Ключові слова: теорія відносності, релятивістський ефект, інерціальна система відліку.

Some peculiarities of teaching the theme «Basis of the Theory of Relativity» in high educational I-II level of accreditation are considered in the article. Attention is paid on the typical students’ mistakes during studying the theme and ways of overcoming are pointed.

Key worlds: theory of relativity, the typical students’ mistakes, educational I-II level of accreditation.

Посилання

Заботин В. А. Развитие мышления учащихся при изучении физики // Физика в школе. - 2003. - № 6. - С. 24-29.

Ивкович А.С. Элементы рыночной экономики на уроках физики // Физика в школе. - 2005 - №3 - С .19-23

Самойленко П.И. Повышение эффективности обучения физики: Учебно-методическое пособие. - М: Высш. шк., 1993.

Сергієнко В.П. Інтеграція фундаментальності та професійної спрямованості курсу загальної фізики у підготовці сучасного вчителя: Монографія. - К.: НПУ, 2004. - 382 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29