ФІЗИЧНИЙ МАТЕРІАЛ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • З. П. Поліщук Житомирський державний університет імені Івана Франка, Ukraine
  • М. В. Федькович Житомирський державний університет імені Івана Франка, Ukraine
  • М. М. Харченко Житомирський державний університет імені Івана Франка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.90-92

Анотація

У статті розглядається доцільність і важливість міжпредметних зв’язків математики і фізики, а саме використання задач фізичного змісту на уроках математики.

Ключові слова: математика, фізичний матеріал, електричний струм, комплексні числа.

Expedience and importance of intersubject connections of mathematics and physics is examined in the article, namely the use of tasks of physical maintenance lights up on the lessons of mathematics.

Key words: mathematics, physical material, electric current, imaginaries.

Посилання

Бевз В. Міжпредметні зв’язки як необхідний елемент предметної системи навчання // Математика в школі. - 2003. -№6. - С. 6-11.

Білий М.С. Розкриття зв’язків між предметами природничо-математичного циклу // Радянська школа. -1983. - №1. - С. 17-24.

Гринин А.М. О некоторых приложениях математики к физике // Физика в школе. - 1986. - №1. - С. 85-86.

Далингер В.А. О некоторых приёмах реализации связей «математика-физика» // Физика в школе. - 2003. - №3. -С. 28-34.

Кац М. Физический материал на уроках математики // Математика. - 2001. - №2. - С. 15-17.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-06-29