ОСНОВНІ ЧИННИКИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Л. І. Пташнік Кам ’янець-Подільський національний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.93-95

Анотація

В статті приділяється увага факторам діяльності студентів в процесі професійного становлення на заняттях в навчальних майстернях.

Ключові слова: практична діяльність, практикум, професійна спрямованість, конструктивно-технічні уміння, проектно-технологічна діяльність.

In the article attention is spared to the factors of activity of students in the process of the professional becoming on employments in educational workshops.

Key words: practical activity, practical work, professional activity, structurally technical abilities, project-technological activity.

Посилання

Антонів Т.М., Бугайов О.І, і ін. Практикум в навчальних майстернях / За ред. Д.О. Тхоржевського. - К.: Вища школа, 1972, 422 с.

Качнев В.И. Обучение конструированию на уроках труда.

- М.: Просвещение, 1979.

Разумовский В.Г. Развитие творческих способностей учащихся. - М.: Просвещение,1971.

Муравьев Е.М., Молодцов М.П. Практикум в учебных мастерских. - М.: Просвещение, 1987. - 240 с.

Техническое творчество учащихся: Учебное пособие для студентов и учащихся педучилищ по индустриальнопедагогической спец. / Ю.С. Столяров, Д.М. Комский, В.Г. Гетте и др.; Под ред. Ю.С. Столярова, Д.М. Комского.

- М.: Просвещение, 1989. - 223 с.

Тхоржевський Д.О. Технічна творчість у школі. - К.: Радянська школа, 1974.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29