МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНИХ СХЕМ ДЛЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ

Автор(и)

  • Л. С. Недбаєвська Миколаївський державний університет імені В. О. Сухомлинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.150-152

Анотація

У статті розглядається методика використання абстрактної наочності у вигляді графічних схем навчального матеріалу при проведенні узагальнення і систематизації знань. Ця методика розкрита на прикладі узагальнення знань при вивченні електродинаміки.

Ключові слова: узагальнення, систематизація, абстрактна наочність, структурно-логічна схема, логічні зв’язки, навчальна перспектива.

In the article use of abstract visual method is examined as graphic charts of educational material during conducting of generalization and systematization of knowledge’s. This method reveals an example of knowledge’s’ generalization at the study of electrodynamics.

Key words: generalization, systematization, abstract evidentness, structurally logical chart, logical copulas, educational prospect.

Посилання

Давыдов В.В. Виды обобщения в обучении. - М.: Педагогика, 1972. -423 с.

Кедров Б.М. Анализ развивающего понятия. - М.: Наука, 1967. - 428 с.

Махмутов М.И. Проблемное обучение. - М.: Педагогика, 1975. - 312 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29