ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЗМІСТОВОГО НАПОВНЕННЯ ПІДРУЧНИКА З ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ

Автор(и)

  • І. Т. Богданов Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2008-14.178-181

Анотація

Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню засад створення підручника з електротехніки. Розглянуто функції та риси підручника, його організаційно-змістове наповнення. Акцентовано увагу на проблемі логіко-семантичних відношень елементів навчального матеріалу.

Ключові слова: підручник з електротехніки, зміст, логіка, поняття.

This article is devoted to the problem of theoretical basis of creating of textbook in electrotechnics. Functions and features of textbook, its contents have been considered. The great attention is paid on the problem of logical and semantically attitudes of study materials elements.

Key words: textbook in electrotechnic, contents, logics, notion.

Посилання

Безпалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. -М.: Педагогика, 1989. - 192 с.

Благодаренко Л.Ю., Шут М.І. Методичні підходи до створення нового підручника з фізики // Наукові записки. -Випуск 72. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. - 2007. - Частина 2. - С. 17-21.

Богданов І.Т. Фізичні основи електротехніки: Навчальний посібник + CD. - К.: Четверта хвиля, 2007. - 268 с.

Брюханова Н.О. Методика навчання майбутніх викладачів технічних дисциплін проектуванню дидактичних матеріалів: Методичні рекомендації для викладачів різноманітних дисциплін, що викладаються в інженерно-педагогічних навчальних закладах. - Х.: УІПА, 2001. - 156 с.

Вартабедян В.А. Загальна електротехніка. - К., 1986. - 360 с.

Малинівський С.М. Загальна електротехніка. - Полтава, 2001. - 323 с.

Мілих В.І. Електротехніка та електромеханіка: Навч. посібник. - К.: Каравела, 2006. - 376 с.

Меняйлов С.М. Модернізація навчальних посібників в умовах кредитно-модульної системи навчання загальної фізики // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Випуск 36. Серія: педагогічні науки: Збірник у 2-х т. - Чернігів: ЧДПУ, 2006. -№36. - Т.2. - С. 57-60.

Модульні навчальні програми з електротехнічних дисциплін для студентів вищих навчальних педагогічних закладів / За ред. І.Т. Богданова. - К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2006. - 76 с.

Мурзін В.К. Загальна електротехніка. - Полтава: «Кременчук», 2001. - 328 с.

Коваленко О.Е. Методичні основи технології навчання: теоретико-методичний та практичний аспект викладання дисциплін електроенергетичного циклу. - Х.: Основа, 1996. - 184 с.

Панчевний Б.І., Свергун Ю.Ф. Загальна електротехніка: теорія і практикум: Підручник. - К.: Каравела, 2004. - 440 с.

Титаренко М.В. Електротехніка: Навчальний посібник для студентів інженерно-технічних (неелектротехнічних) спеціальностей вузів. - К.: Кондор, 2004. - 240 с.

Точиліна Т.М. Проблеми створення підручників з фізики для вищих технічних навчальних закладів і можливі шляхи їх вирішення // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Випуск 36. Серія: педагогічні науки: Збірник у 2-х т. - Чернігів: ЧДПУ, 2006. - №36. - Т.2. - С. 41-46.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-05-29